جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید درورامین برگزار شد

ورامین (پانا)-جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۲۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید درورامین برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این جلسه که با ریاست مجتبی بوربور معاون برنامه ریزی فرمانداری و با حضوررئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت و ادارات مربوطه ونمایندگان واحدهای تولیدی مشکل دار شهرستان در محل اداره صنعت ، معدن وتجارت شهرستان ورامین برگزار گردید ، مسائل مربوط به واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گرفت .

معاون برنامه ریزی فرمانداری ورامین در این جلسه گفت : علیرغم تنگناهای مالی که وجود دارد ،دولت سعی می نماید تا از واحدهای تولیدی حمایت نماید .

مجتبی بوربور افزود : باید مشکلات را دسته بندی نموده و برای هر حوزه بصورت مجزا برنامه ریزی شود تا بتوانیم موضوعات را از سازمان های متبوع پیگیری نموده و مجوزهای لازم اخذ شود .

وی خاطر نشان کرد : توجه دولت به بخش تولید بسیار چشمگیر شده ،که نشانه آن هم تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح کشور می باشد و ما نیز درکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال رفع مشکلات و اخذ مجوزات و امتیازات ویژه برای تولیدکنندگان شهرستان هستیم .

میرزایی رئیس اداره صنعت ، معدن وتجارت ورامین نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت : مشکلات واحدهای تولیدی در شهرستان عمدتا در بخش های مالیات ، جرایم دیرکرد و معوقات اقساط بانکی ، تامین اجتماعی می باشد که در سلسه جلسات کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات خیلی از واحدهای تولیدی رفع و مابقی نیز در حال پیگیری می باشند .

شایان ذکر است ،در این جلسه ضمن تشریح مشکلات توسط صاحبان واحدهای تولیدی ، موضوعاتی شامل بدهی معوق بانکی ، درخواست سرمایه در گردش ، بدهی در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی از جمله مشکلات واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی در قالب مصوبات اتخاذ گردید.

/خبرنگار :مریم باصحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار