سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:
تقویت مراکز یادگیری محلی برای ارتقاء سطح سواد جامعه
سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تقویت مراکز یادگیری محلی نقش مهمی در ارتقاء سطح سواد جامعه در ابعاد مختلف دارد.
![تقویت مراکز یادگیری محلی برای ارتقاء سطح سواد جامعه](https://cdn.pana.ir/thumbnail/YzNkYmI83I2y/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHDQQPGvztdngsAIKXaKdntA,,/YzNkYmI83I2y.jpg)
به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، گردهمایی مدیران مراکز یادگیری محلی استان امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.
مقصود رزم آرا، سرپرست معاونت سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این گردهمایی اظهار کرد: مشارکت، مسئولیت پذیری، انعطاف پذیری، کیفیت بخشی به زندگی و خرد جمعی از اصول حاکم بر مراکز یادگیری محلی است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد فرصت یادگیری برای بازمنادگان از آموزش رسمی، کاربردی کردن آموزشها، کمک به بهبود کیفیت زندگی مردم از طریق توانمندی سازی و کمک به برنامه ای توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور از اهداف این مراکز می باشد.
رزم آرا بیان کرد: نیروی انسانی، اعتبارات، روش، تجهیزات و مدیریت اجرای اصلی یک پروژه موفق است.
فهمی رئیس اداره دوره های سوادآموزی استان نیز گفت: امسال، 36 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی شامل یک مرکز دولتی، یک مرکز مشارکتی و 34 مرکز غیر دولتی در سطح استان تشکیل شد.
وی افزود: بیش از 2 هزار و 800 سوادآموز در این مراکز مشغول تحصیل هستند.
نجف زاده رئیس اداره ساماندهی سوادآموزی استان نیز با بیان اینکه فرصت دوم برای بازماندگان از تحصیل است؛ افزود: شرکتها باید نسبت به پرداخت بموقع بیمه اموزش دهندگان اقدام نمایند.
محمدی رئیس اداره سنجش سوادآموزی استان نیز گفت: مراکز یادگیری محلی باید در روشها، محتوا، ارزشیابی و زمان آموزش انعطاف متناسب با مخاطب را داشته باشد.
ارسال دیدگاه