کلید تغییر در عرصه‌ی تعلیم و تربیت در دستان مدیران کارآمد و اثربخش مدارس

همدان (پانا) - معاون آموزش متوسطه و سرپرست حوزه‌ی معاونت آموزش ابتدایی استان همدان گفت: کلید تغییر در عرصه‌ی تعلیم و تربیت در دستان مدیران کارآمد و اثربخش مدارس است.

کد مطلب: ۸۰۲۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کلید تغییر در عرصه‌ی تعلیم و تربیت در دستان مدیران کارآمد و اثربخش مدارس

عباس احمدی مقیم در کارگاه توجیهی دستورالعمل پروژه‌ی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس که با حضور اعضای کمیته های اجرای پروژه مذکور در نواحی یک و دو همدان و شورای برنامه ریزی و نظارت بر اجرای پروژه‌ استان برگزار شد، با اشاره و تاکید بر اهمیت و ضرورت موضوع، اظهار داشت: اگر قرار است تغییری در عرصه‌ی تعلیم و تربیت کشور صورت پذیرد، این تغییر در مدارس و با هدایت و رهبری مدیران کارآمد و اثربخش رقم خواهد خورد.

وی استقرار نظام شایسته سالاری و تضمین کیفیت برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس را در گرو انتخاب و انتصاب مدیران دلسوز، متخصص و آشنا به مسائل آموزش و پرورش دانست و از مسئولان اجرای پروژه خواست تا با حساسیت و دقت در اجرای دستورالعمل، زمینه‌ی تحقق اهداف تعیین شده را فراهم کنند.

لازم به توضیح است که پروژه‌ی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای سال تحصیلی 98-1397 در نواحی یک و دو همدان اجرا خواهد شد. لذا داوطلبان مدیریت در نواحی یک و دو همدان می توانند از تاریخ 10/12/96 تا 21/12/96 با مراجعه به سایتentekhab.medu.ir ثبت نام و آمادگی خود را برای شرکت در آزمون مربوط و تصدی مدیریت مدارس اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار