فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان :

موتورسیکلت سواران گرفتار شده در کویر نهبندان نجات پیدا کردند

نهبندان (پانا) - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: با تلاش پلیس و نیروهای امدادی هفت موتورسیکلت سوار گرفتار شده در کویر شهرستان نهبندان نجات یافتند .

کد مطلب: ۸۰۱۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
موتورسیکلت سواران گرفتار شده در کویر نهبندان نجات پیدا کردند

سرهنگ غلامرضا شاهوردی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت:با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر مفقود شدن هفت موتور سیکلت سوار با چهار دستگاه موتورسیکلت در کویر شهرستان نهبندان ،بلافاصله عملیات امداد و جستجوی این افراد آغاز شد .

وی گفت:تحقیقات پلیس حاکی از این بود که موتورسیکلت سواران به مقصد آرامگاه "ملک چاه روئی" و تفریح از منزل خارج شده اند و تاشب به منزل باز نگشته اند .

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ادامه داد: با دریافت اطلاعات اولیه مأموران پلیس با همراهی نیروهای بسیج محلی و امدادگران به مسیرهای تردد احتمالی مفقود شدگان اعزام شدند و پس از چند ساعت جستجو این افراد را در حالی که به دلیل بارندگی و گل بودن مسیر ،موتورسیکلت های آنان در گل و لای فرو رفته بود و امکان حرکت برای آن ها میسر نبود پیدا کردند .

سرهنگ شاهوردی افزود:با توجه به این که یکی از این افراد مصدوم شده بود؛بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام شد و مابقی افراد که به علت عدم آشنایی به منطقه و ندانستن محل دقیق حضور خود مفقود شده بودند به شهرستان نهبندان منتقل شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار