معاون سیاسی،اجتماعی استانداری تهران در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران:

شوراهای آموزش و پرورش همانند یک پارلمان آموزشی در هر استان است

تهران (پانا) - دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ،مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری تهران،مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
شوراهای آموزش و پرورش همانند یک پارلمان آموزشی در هر استان است

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، حسن بیگی معاون سیاسی،احتماعی استانداری تهران در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران ضمن تبریک به مناسبت ایام سالروز تشکیل امورتربیتی ، اظهار داشت: شوراهای آموزش و پرورش همانند یک پارلمان آموزشی کوچک در هر استان است که پیرامون مسائل آموزشی و فرهنگی آن استان می تواند نفشی ارزنده ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه از پرداختن به مباحث سطحی و کوچک در شوراهای آموزش و پرورش باید عبور کرد، تاکید کرد: باید در این شوراها به مباحثی پرداخته شود که به سرنوشت و آینده کشور مربوط باشد و در جامعه اثربخش باشد.

حسن بیگی، با تاکید بر اینکه آسیب های اجتماعی را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت، تصریح کرد: باید به معضل خشونت در بین جوانان و دانش آموزان به شکل جدی پرداخته شود و علل آن در شوراهای آموزش و پرورش ریشه یابی گردد.

معاون سیاسی،اجتماعی استانداری تهران ضمن تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت ها در استان ، خاطرنشان کرد : باید به گونه ای در مدارس مان رفتار کنیم تا محبت ، فداکاری و ایثار در بین دانش آموزان شکل گیرد و جانشین رفتارهای پرخطر گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار