دیدار صمیمانه مدیر و مجموعه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

ایلام ( پانا ) - دیدار صمیمانه مدیر و مجموعه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار صمیمانه مدیر و مجموعه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام

مدیر، معاونین و جمعی از کارشناسان اداری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام در محل دفتر امام جمعه ایلام با حجه السلام و المسلمین حاج آقا لطفی دیدار کردند.

حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا لطفی گفت: وظیفه ی بسیار مهم و اساسی مجموعه وسیع و پهناور آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است.

وی اظهار کرد: این موضوع بسیار مهمی است که شما فرهنگیان عزیز با نسل بالنده جوان و نوجوان که سرمایه های آینده کشورمان هستند سر و کار دارید. نقش مهم معلمان متعهد ترویج و تبلیغ فرهنگ و تعالیم اسلامی در آموزش و پرورش است.

ایشان افزود: دشمن شبکه های بسیار گسترده ای برای انحراف جوانان ما تدارک دیده است و معلمان می توانند حریمی امن برای جوانانمان ایجاد کنند.

در ابتدای این دیدار فارس شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام به ارائه گزارش پرداخت و سپس گفت: توجه به آموزش و پرورش به عنوان نهادی انسان ساز که آینده مملکت به آن وابسته است بسیار مهم و با اهمیت است.

وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش نیازمند همراهی همه نهادها و ارگان های دولتی و غیر دولتی است چرا که مقابله با این هجمه ها با همگرایی سایر نهادها امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار