شهردار اردبیل:

همسطح‌سازی آرامستان‌ها سال آینده به اتمام می‌رسد

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل گفت: عملیات همسطح‌سازی آرامستان‌های اردبیل به سرعت ادامه پیدا می‌کند و امیدواریم تا پایان سال آینده این پروژه به سرانجام برسد.

کد مطلب: ۸۰۱۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
همسطح‌سازی آرامستان‌ها سال آینده به اتمام می‌رسد

حمید لطف‌اللهیان در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش شهرداری و شورا بر این است تا با تعریف منابع درآمدی پایدار شهرداری از حالت رکود اقتصادی خارج شده تا با گذر از این بحران شرایط مناسبی برای ارائه خدمات شهری و عمران و آبادانی در شان شهروندان فراهم آید.
وی خاطرنشان کرد: همانطوری که اعضای شورا در کوتاه‌ترین زمان تعرفه 97 را به تصویب رساندند ما بودجه سال آینده شهرداری را یکشنبه هفته آینده تقدیم شورای شهر خواهیم کرد تا زمینه تصویب نهایی بودجه سال آینده فراهم آید.
شهردار اردبیل اضافه کرد: خدمات مناسب و در شان شهروندان در بودجه سال آیندها پیش‌بینی شده است و سعی می‌کنیم به سرعت به سمت توسعه شهری حرکت کنیم.
لطف‌اللهیان گفت: در تعرفه سال آیندها در مجموع کمترین افزایش اعمال شده و ما قطعا شرایط اقتصادی و معیشتی مردم را در نظر گرفتیم ولی امیدواریم با شرایطی که شهرداری فراهم می‌آورد بخش خصوصی راغب به سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز بیشتر باشد.

وی ادامه داد: ما برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌هایمان را در مسیری انجام می‌دهیم تا در ایجاد شرایط اقتصادی مناسب شرمنده مردم نباشیم.
شهردار اردبیل اضافه کرد: در حوزه بافت فرسوده تاریخی بدون اینکه سایر دستگاه‌ها اقداماتی را انجام دهند و یا ما منتظر برنامه‌ریزی آنها باشیم برای هر واحد بافت فرسوده در مسیر احیا و صدور پروانه 7 میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت می‌کنیم.
لطف‌اللهیان به افزایش بسته‌های حمایتی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران اشاره و تصریح کرد: ما 25 درصد افزایش سقف تسهیلات و اعمال بخشودگی را برای عوارض و پروانه خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعمال می‌کنیم که قطعا این افزایش حمایت‌ها به رضایتمندی این خانواده‌ها منجر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز به عنوان دستگاه‌های حمایتی 20 درصد تخفیف بیشتر نسبت به سال قبل در نظر گرفته شده است.
شهردار اردبیل ادامه داد: ما در حمایت از تولید داخلی تصمیم گرفتیم تا تعرفه تابلوهای تبلیغاتی را تعدیل کنیم تا از طریق این مجموعه‌ها زمینه تولید ملی و رونق اشتغال فراهم آید.
لطف‌اللهیان در مورد اقدامات آغاز شده در آرامستان‌ها در سال‌های اخیر نیز گفت: عملیات همسطح‌سازی در همه آرامستان‌ها شروع شده و در دو آرامستان قاسمیه و علی‌آباد 100 درصد این طرح تکمیل شده است.
وی به بهسازی و همسطح‌سازی آرامستان بهشت فاطمه اشاره کرد و افزود: از 13 هزار قطعه قبر در این آرامستان تاکنون 9 هزار قطعه به انجام رسیده و با یک طراحی مناسب گلزار شهدا بهسازی شده است.
شهردار اردبیل قول مساعد داد؛ تا یک سال آینده تمامی آرامستان‌های شهر اردبیل همسطح‌سازی شده و عملیات زیباسازی مزار شهدا نیز در این مکان‌ها به انجام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار