رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه:

حضرت فاطمه زهراء (س) الگو و اسوه‌ی زنان عالم در همه دوران ها است

چهاردانگه (پانا)- همایش فاطمی " بانوی آب و آیینه " جهت سوگواری و تبین ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) در سالن مدرس چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه زهراء (س) الگو و اسوه‌ی زنان عالم در همه دوران ها است

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه، در این همایش گفت: آموزه های فاطمی، بخصوص مادرانه های حضرت زهرا (س) کاملا در دسترس است و می تواند به عنوان بهترین الگو قرار گیرد و روزمره های ایشان در فرزند پروری، ارتباط و احترام و دوستی با همسر، ولایت پذیری، احترام به پدر و حضور ایشان در اجتماع و احقاق تضییع شده در خطبه فدکیه مثال زدنی است.

وی افزود: حجاب در اسلام به معنای پرده نشینی و گوشه گیری نیست بلکه به عنوان پوششی معقول برای جلوگیری از فساد و حفظ کرامت زن در جامعه مطرح است و ما بحمدالله در جمهوری اسلامی ایران حضور فعال بانوان را در تمامی عرصه ها شاهد و ناظر هستیم.

رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه بیان کرد: حجاب و پوشش حضرت فاطمه (س) باید برای همه بانوان بهترین الگو قرار گیرد چرا که حضرت فاطمه زهراء (س) الگو و اسوه ی زنان عالم در همه دوران ها است و حجاب و عفاف از ضروریات دین مبین اسلام است و آیات و روایات متعددی به وجوب این امر الهی تاکید می کند.

شایان ذکر است در این همایش که با عنوان بانوی آب و آیینه جهت سوگواری ایام شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) توسط امور بانوان با همکاری آموزشگاه آوای نیک مراسم برگزار گردید، مدعوین همایش همکاران اداره ، رابطین بانوان ، معاونین و مربیان پرورشی مدارس ، مدیران و انجمن اولیای آموزشگاه آوای نیک بودند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار