برگزاری جلسه آزمونهای مشاوره ای درناحیه یک بهارستان

بهارستان(پانا)- جلسه آزمونهای مشاوره ای باحضورمدیران ومشاوران دوره اول متوسطه درآموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه آزمونهای مشاوره ای درناحیه یک بهارستان

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، باتوجه به اهمیت آزمونهای مشاوره ای (سلامت روان .استعداد و توانایی)درپیشگیری ازآسیبهای احتمالی ،روانی وهدایت تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه ، جلسه آزمونهای مشاوره ای باحضورلطفی مدیر آموزش و پرورش ،مدیران ومشاوران مدارس دوره اول متوسطه در سالن شورای درهم پور اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزارگردید .

لطفی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در این جلسه اظهار داشت : آزمون رغبت سنج دانش آموزان میزان رغبت و اطلاعات تحصیلی شغلی دانش آموزان را در موضوعات شش گانه شغلی که عبارتند از ، موضوع واقع گرایی، جستجوگری، هنری، اجتماعی، تهوری را می سنجد .

وی افزود:این آزمون میزان رغبت و علاقه دانش آموزان را در پنج سبک کاری، یادگیری، رهبری، جهت گیری گروهی و ریسک پذیری نیز مورد ارزیابی قرار می دهد و نیمرخ رغبت سنج به دانش آموز و خانواده آنان کمک می کند تا موضوعات مورد علاقه و سبک های تحصیلی شغلی دانش آموزان را دقیق تر مورد شناسایی قرا داده و بر اساس این اطلاعات بتوانند برای آینده تحصیلی و شغلی بهتر تصمیم بگیرند .

/ خبرنگار : زهرا فتحعلی زاده /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار