معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران:

اجرای طرح تفاهم نامه سه جانبه در جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی محیط های دانش آموزی

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برنامه ریزی و دستور اجرای طرح تفاهم نامه سه جانبه در جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی محیط های دانش آموزی در ماه های پایانی سال 96 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح تفاهم نامه سه جانبه در جهت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی محیط های دانش آموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به برش تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش در راستای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی محیط های دانش آموزی طی تفاهمی سه جانبه میان وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر، تاکید کرد: طرحی آموزشی با پوشش قریب به 27 هزار همکار فرهنگی، 13 هزار نفر از والدین و اجرای پروژه ویژه دانش آموزان در شهرستان های استان تهران اجرا می گردد .

وی افزود: بخش آموزش والدین سومین و بخش آموزش معلمان هفتمین رتبه بر اساس فراوانی در کشور بر عهده این اداره کل قرار داده شده است.

رحیم تصریح کرد: تفاهم نامه سه جانبه بین وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شده است که گروه هدف دانش‌آموزان، والدین و کارکنان وزارت آموزش و پرورش می باشد و بر این اساس جمعا حدود ششصد هزار معلم و کارکنان آموزش و پرورش تحت پوشش امور آموزشی با محوریت کاهش آسیب اجتماعی قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:اجرای سایر طرح ها و برش استانی در تمامی شهرستان ها به بهترین شکل ممکن در حال اجرا می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار