سید جمال ساداتیان در گفت و گو با پانا:

تبلیغات تلویزیونی برف روی کاج ها در تلویزیون/تیزر فیلم چند بار ممیزی خورد

خبرگزاری پانا: سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم سینمایی برف روی کاج ها از آغاز پخش تبلیغات تلویزیونی این فیلم در هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۷۸۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم سینمایی برف روی کاج ها با اشاره به این مطلب که تیزر برف روی کاج ها تا کنون چند نوبت ممیزی داشته است، به خبرنگار فرهنگی پانا گفت: ما تقاضای پخش آنونس فیلم سینمایی برف روی کاج ها را از تلویزیون داشته ایم و خوشبختانه آنها این پیشنهاد را پذیرفته اند و به زودی آنونس این فیلم از تلویزیون پخش می شود.

وی با اشاره به این مطلب که برف روی کاج ها در سینما آزادی و دیگر سینما های حوزه هنری اکران نمی شود گفت: نمی دانم چرا سینما آزادی خود را وارد دعوای حوزه هنری کرده است و این فیلم را اکران نمی کند؛ 50 درصد سینما آزادی در اختیار شهرداری و 50 درصد در اختیار حوزه هنری است و می توانست این فیلم را اکران کند.

تهیه کننده فیلم سینمایی برف روی کاج ها در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این مطلب که اکران نکردن این فیلم در برخی از سینما ها به فیلم برف روی کاج ها ضربه زده است، گفت: این فیلم تاکنون در طی یک هفته جاری بالاتر از صد میلیون تومان فروش داشته است که تصور من این است این رقم در هفته های آتی افزایش پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار