امام جمعه بندرعباس :

نباید از شعارهای هیجانی انتخاباتی تأثیر گرفت

خبرگزاری پانا: امام جمعه بندرعباس گفت : زنان ایران اسلامی در تحقق شعار حماسه اقتصادی باید مانند حضرت زهرا (س) عمل کنند ، چرا که تحقق این شعار در حرف نیست .

کد مطلب: ۷۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت اله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس ، با تسلیت شهادت مظلومانه بزرگ بانوی جهان ، حضرت فاطمه زهرا (س) افزود : مکتب حضرت زهرا (س) یک مکتب نجات بخش است و تنها بازگو کردن کردن مصیبت های آن حضرت نشانه نشناختن اوست .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ، حضرت زهرا (س ) را الگویی نه تنها برای زنان بلکه برای مردان دانست و گفت : اسلام دین یک زمان مشخص نیست و آن بانوی بزرگوار الگویی در همه ادوار است .

آیت اله نعیم آبادی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود : رهبر معظم انقلاب یک خط مشخص و دقیق را با انتخاب یک رئیس جمهور با داشتن ویژگی های خوب گذشتگان و نداشتن خصوصیات ناپسند در انتخابات ریاست جمهوری مشخص کرد که باید در انتخاب شوراهای شهر و روستا هم از آن بهره گرفت .

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری به 29 فروردین روز ارتش هم اشاره کرد و گفت : جریانهای استکباری و شیطانی بر هر کشوری که می خواهند مسلط شوند برای تضعیف ارتش آن کشور تلاش می کند .

خطیب جمعه بندرعباس با تبریک این روز به فرمانده کل قوا و دلیرمردان حفاظت از این سرزمین گفت : حماسه آفرینی های ارتش در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی باعث شده ارتش کشورمان در منطقه بدرخشد .

آیت اله نعیم آبادی شهید صیاد شیرازی را نمونه ای از دلاوران جان بر کف ارتش معرفی کرد و افزود : این شهید بزرگوار هنرمندانه زندگی کرد و هنرمندانه هم به شهادت رسید .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات آلماتی اشاره کرد و گفت : نتیجه این مذاکرات از قبل مشخص بود .

امام جمعه بندرعباس افزود : همانگونه که آمریکا ما را به خوبی می شناسد ما هم به خوبی آن را شناخته ایم و این شیاطین برای رسیدن به مقاصد خود دست بردار نیستند .

آیت الهن نعیم آبادی گفت : نظام سرمایه داری تفکرش چپاول است و کشورها نباید در این مسیر به آنها اجازه ای بدهند .

وی به بازماندگان زلزله بوشهر تسلیت گفت و از مسئولان خواست بر رسیدگی سریعتر به مشکلات این مردم تلاش بیشتری کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار