رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس در گفت‌وگو با پانا خبر داد

بارش برف و باران در 11 استان کشور

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن اعلام محورهای برفی و بارانی، گفت توصیه می‌شود مسافران و رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و زمستانی را در روزهای آتی دارند،‌ حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ برای سفر به همراه داشته باشند.

کد مطلب: ۷۱۳۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در استان لرستان (محورهای الیگودرز-اصفهان و بروجرد-اراک)، استان مرکزی (محورهای شازند-ازنا، توره-بروجرد، اراک-خمین) و استان همدان (محورهای ملایر-اراک و گردنه اسد آباد) بارش برف گزارش شده است. همچنین در استان های ایلام، چهارمحال و بختیاری، کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی (اکثر محورها)، استان مازندران (محورهای کیاسر، ساری، بهشهر و آمل) بارش باران گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه از نظر ترافیکی مشکل خاصی نداریم و تردد به صورت روان در جاده‌های کشور انجام می‌شود، گفت: در عین حال برای امروز محدودیت ترافیکی هم نداریم. توصیه می‌کنیم مسافران و رانندگانی که قصد سفر به محورهای برف‌گیر و زمستانی را در روزهای آتی دارند، ‌ حتما تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ برای سفر به همراه داشته باشند. بنابراین رانندگان بویژه در روزهای شنبه و یکشنبه حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار