استاندار قم: آموزش‌وپرورش برای خدمت‌رسانی به ميهمانان نوروزی با قدرت بيشتری پای كار خواهد بود

قم (پانا) - استاندار قم با اشاره به آمادگي آموزش‌وپرورش براي مشاركت در امر اسكان مسافران و زائران نوروزي گفت: امسال هم اين نهاد با قدرت و قوت بيشتري پاي كار خواهد بود.

کد مطلب: ۷۱۲۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

سيد مهدي صادقي استاندار قم در اولين جلسه ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر استان ويژه نوروز 97 كه در سالن امام جواد(ع) استانداري برگزار شد طي سخناني ضمن تبريك حماسه عظيم يوم الله 22 بهمن اظهار كرد: جا دارد هميشه شاكر و قدردان اين حضور پرشكوه مردم باشيم.

وي با اشاره به تشكيل ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر استان براي هماهنگي و هم افزايي هاي لازم بين دستگاه هاي مختلف تصريح كرد: بايد با ارزيابي نقاط ضعف و قوت اقدامات سال گذشته، به دنبال ارائه بهترين خدمات به زائرين و مسافرين نورزي باشيم.

استاندار قم با قدرداني از تلاش ها و زحمات مجموعه دستگاه ها و نهادهاي عمومي دولتي و غير دولتي دست اندركار خدمات نوروزي افزود: اميدوارم همه دستگاه ها با همت و توان مضاعف، امسال هم در عرصه خدمت حضور داشته باشند.
صادقي با بيان اين كه با شناسايي نقاط ضعف بايد از تكرار مشكلات جلوگيري كرد گفت: با تعيين و تقسم كار مناسب بين بخشي، بايد ناهماهنگي ها به حداقل برسد.

رئيس ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر استان قم بر لزوم انجام فعاليت هاي فرهنگي در ايام نوروز تأكيد كرد و افزود: دستگاه هاي فرهنگي و تبليغي با بهره مندي از ظرفيت هاي در اختيار و استفاده از نرم افزارهاي جديد بايد نسبت به عرضه محتواهاي فرهنگي و اطلاع رساني مورد نياز زائرين و مسافرين اقدام نمايند.
وي همچنين بر لزوم آمادگي دستگاه هاي مختلف دخيل در نظم و امنيت و ترافيك تأكيد كرد و گفت: بايد تدابير لازم و مناسب براي مباحث امنيتي و ترافيكي ايام نوروز اتخاذ شود.

وي بحث اسكان، خدمات رفاهي و درماني، كنترل بازار و نظارت بر قيمت كالاها و ارزاق عمومي را مورد تأكيد قرار داد و تصريح كرد: دستگاه هاي مرتبط ، بايد بر فعاليت واحدهاي صنفي فعال در اين حوزه ها نظارت دقيقي را داشته باشند.

صادقي با اشاره به آمادگي آموزش و پرورش براي مشاركت در امر اسكان مسافران و زائران نوروزي گفت: امسال هم اين نهاد با قدرت و قوت بيشتري پاي كار خواهد بود.

استاندار قم همچنين حضور ثابت مديران در محل كار و بحث راه اندازي بازارچه ها و نمايشگاه هاي عرضه صنايع دستي را ضروري خواند و گفت: برنامه ريزي مناسبي براي تشكيل اين بازارچه ها و نمايشگاه ها بايد انجام شود.

معاون هماهنگي امور زائرين استانداري قم نيز در اين جلسه با اشاره به حجم بالاي مسافرين و زائرين ورودي به قم در ايام تعطيلات نوروزي گفت: بايد تمهيدات مناسب از سوي دستگاه هاي ذی ربط اتخاذ شود.

عالي پور همچنين به نتايج نظرسنجي هاي انجام گرفته در سال گذشته اشاره و خاطرنشان كرد: برنامه ريزي هاي امسال ستاد تسهيلات زائرين و خدمات سفر استان بر مبناي اين نظرسنجي ها خواهد بود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري قم در اين جلسه حضور زائرين را يك فرصت مناسب براي توسعه و پيشرفت قم عنوان و خاطرنشان كرد: اين مسأله بايد به عنوان اولويت نخست توسعه استان تلقي شود.

مهرداد غضنفري امرايي با تأكيد بر لزوم معرفي ظرفيت ها و اماكن فرهنگي، گردشگري استان گفت: تمام تداركات لازم براي تأمين نيازمندي ها و مايحتاج شب عيد مردم شريف استان انديشيده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار