با حضور پرشور دانش آموزان کلات انجام شد:

مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی دانش آموزان شهرستان کلات برگزار شد

بیش از 590 دانش آموزان منتخب (دختر و پسر) مدارس شهرستان کلات به منظور راه یافتن به مرحله استانی مسابقات هنرهای آوایی و نمایشی طی دو روز در کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۲۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا ازخراسان رضوی ، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کلات گفت: در این مسابقات دانش آموزان منتخب شهرستان کلات برای حضور در مسابقات مرحله استانی با هم رقابت نمودند.
هادی زحمتکش افزود: شرکت کنندگان در قالب 10 گروه در رشته های سرود محلی، سرود تلفیقی، تک نوازی و هم نوازی، نمایش عروسکی و نمایش صحنه ای، نمایشنامه خوانی ، تک خوانی و نقالی به هنرنمایی پرداختند.
معاون پرورشی وتربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات اضافه کرد: گروه های منتخب سرود و نمایش این جشنواره به عنوان نماینده منطقه کلات به مسابقات مرحله استانی که در اوایل اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می گردد، معرفی می شوند.
گفتنی است؛ این جشنواره در کانون فرهنگی و تربیتی نور کلات و در دو نوبت صبح و عصر روزهای سه شنبه و چهارشنبه 24 و 25 بهمن ماه 96 برگزارشد.
سجاد روحی، کارشناس فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کلات گفت: مرحله شهرستانی جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری در دو بخش حضوری، هنر های نمایشی و هنر های آوایی و مرحله غیر حضوری، ادبی و پژوهشی، رسانه و فضای مجازی، فیلم کوتاه و هنرهای دستی و تجسمی برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار