رئیس سبک نیو‌کونگ‌فو استان گلستان

کسب مقام هشت گلستانی در مسابقات رزمی نیو‌کونگ‌فو کشور

تیم نیو‎کونگ‎فو بزرگسال استان گلستان با کسب 23 امتیاز در مسابقات کشوری «جام ورزشکار مدافع حرم حسین بواس» توانست در مقام سوم این مسابقات قرار گیرد.

کد مطلب: ۷۱۲۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،سید محمد حسینی امروز اظهار کرد:‌ مسابقات نیوکونگ فو کشور برگزار شد و استان گلستان توانست بر روی سکوی سوم این دوره از مسابقات بیستد.

وی تصریح کرد:‌ این دوره از مسابقات ۴۸۶ در قالب بیست و یک تیم از ۲۰ استان در رده سنی نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

رئیس سبک نیو‌کونگ‌فو استان گلستان ادامه داد: آقای امیرحسین حاجیلاری مقام اول سید محسن بنی‌هاشم مقام اول، محمدعلی کوچکی، ‌مهدی درخشنده و میلاد برفرازی مقام‌های سوم این مسابقات را در رده سنی بزرگسالان و در بخش انفرادی کسب کردند.

حسینی یادآور شد:‌ در رده جوانان و در بخش انفرادی نیز سبحان شهلی توانست به مقام سوم این دوره از مسابقات برسد.

وی گفت:‌ همچنین در رده نوجوانان سید علی‌حسینی مقام نخست و در رده نونهالان نیز پارسا آب‌برین مقام نخست این مسابقات را به‌دست آورد.

رئیس سبک نیو‌کونگ‌فو استان گلستان تاکید کرد: در این مسابقات تیم بزرگسالان استان گلستان با ۲۳ میلیارد بر روی سکوی سوم قرار گرفت.

حسینی تاکید کرد:‌ استان گلستان از ظرفیت ورزشی خوبی برخوردار است و نیاز است که مسؤولان به ورزشکاران رزمی در گلستان توجه و اهتمام بیشتری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار