مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز: فرزندان شاهد وظیفه دوچندان در قبال خون شهدا دارند

تبریز (پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز گفت:فرزندان شهدا باید بیش از دیگران راه پدر خود را ادامه دهند و این درختی که با خون شهدا ریشه داده است را تنومند سازند.

کد مطلب: ۷۱۲۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا ستاری در مراسم تجلیل از فرزندان ممتاز شاهد و ایثارگر و فرهنگیان فرزند شهید ناحیه 5 تبریز در کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: وظیفه تمام مردم ایران است که حرمت خون شهدا را حفظ کرده و به یادگار آنان نیز ارزش دهد و شما فرزندان شهدا وظیفه دوچندان در این راستا و حفظ ارزش های اسلامی دارید.

وی افزود: شما باید راه پدر خود را ادامه دهید و این درختی که با خون شهدا ریشه داده است را تنومند سازید و قدر این امنیت که در سایه خون شهدا به دست آمده را بدانیم و به راحتی از کنار آن نگذریم.

ستاری با بیان این که شهادت بالاترین درجه ایثار است، گفت: با ارزش ترین متاع در دنیا برای هر انسان جانش است که این شهيدان از این متاع گران بهای زندگی خود به خاطر اسلام گذشتند و این قابل ستایش است و هرکسی توانایی انجام چنین کاری را ندارد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز تصریح کرد: خانواده و فرزند مانع و سدی مقابل اقدام این کار ارزشمند آن ها نشد شما فرزندان این افراد هستید و باید بیش از دیگران از نظام مراقبت کنید.

وی اضافه کرد: فرزندان شهدا تلاش و پشتکار مضاعفی دارند و با تلاش خود به جایگاه های مدیریتی می رسند و گاهی نیز ناشناخته و مظلوم هستند چرا که می دانند پدرشان برای برقراری عدالت از جان خود گذشتند و البته نظام به کسانی همچون شما که محرمان انقلابند خیلی نیاز دارد.

ستاری بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، استفاده از اساتید و دبیران مجرب برای طرح پراکنده شاهد، تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر، دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران اعصاب وروان جانباز، عطر افشانی مزار شهدا و کمک به حل مشکلات فرزندان و خانواده های شهدا از جمله برنامه های مهم اداره شاهد و امور ايثارگران این ناحیه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار