صعود تیم فوتسال دانشجویان در جمع 16 تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور

مسئول اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از صعود تیم فوتسال دانشجویان پسر در میان 16 تیم برتر مسابقات قهرمانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مجید فرح نیا گفت: تیم فوتسال دانشجویان علوم پزشکی نیشابور در جمع 16 تیم برتر مسابقات قهرمانی کشور قرار گرفت.

وی افزود: این مسابقات با حضور 60 دانشگاه کشور از12 الی 20 اسفند در مجتمع خزرآباد ساری برگزار و تیم دانشگاه نیشابور در گروه 6 مسابقات با تیم های رفسنجان البرز هم گروه بود که با کسب یک تساوی 2 بر 2 مقابل رفسنجان و پیروزی 4 بر 2 مقابل البرز به مرحله حذفی مسابقات صعود نمود و در بازی حذفی مقابل تیم منسجم دانشگاه بیرجند با کسب پیروزی 2 بر 0 برای اولین بار به مرحله یک هشتم صعود و در جمع 16 تیم برتر مسابقات قرار گرفت.

مسئول اداره تربیت بدنی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده خاطر نشان کرد: با کسب این نتیجه تیم دانشکده علوم پزشکی نیشابور به عنوان یکی از 16 تیم برتر در مسابقات سال آینده کشوری در ردیف اول مسابقات و به عنوان سرگروه یکی از 16 گروه مسابقات تعیین شد.

وی در پایان اظهار کرد: این تیم به مدت 3ماه تمرینات منظم وتجربه حضور در مسابقات لیگ فوتسال نیشابور را داشته و با ادامه روند حمایت مسئولان دانشکده، شاهد موفقیت های بیشتردرمسابقات سال آینده خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار