آغاز جلسات توسعه سنواتی و اخذ قرارداد ساماندهی آموزش وپرورش استان ایلام

ایلام (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: جلسات توسعه سنواتی و اخذ قرارداد ساماندهی مدرسه، کلاس، دانش آموز و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی 98/97 از 24 بهمن ماه آغاز و تا 6 اسفند سال 96 آغاز شد.

کد مطلب: ۷۱۲۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد

تاج الدین صالحیان معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: جلسات توسعه سنواتی و اخذ قرارداد ساماندهی مدرسه، کلاس، دانش آموز و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی 98/97 از 24 بهمن ماه آغاز و تا 6 اسفند سال 96 در معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی و گروه طرح و برنامه ، ادامه می یابد.

وی اظهار نمود: با توجه به استقرار پایه ی دوازدهم و تکمیل سه پایه در شاخه ی فنی و حرفه ای و کاردانش در سال تحصیلی 98/97 ، ضرورت داشت تا این جلسات سریع تر از سال قبل تشکیل گردد.

صالحیان تصریح نمود: مسئول برگزاری جلسات اخذ قرارداد ساماندهی، گروه طرح و برنامه اداره کل بوده که وظیفه مدیریت جلسات، بررسی مستندات ، برنامه ریزی و اجرای آن را بر عهده دارد.

گفتنی است این جلسات با حضور معاون پژوهش و برنامه ريزي نيروي انساني ،نمایندگان ادارات فناوری، امور اداري، آموزش متوسطه اول ،متوسطه دوم، آموزش فني و حرفه اي و كاردانش، آموزش دبستان و پيش دبستاني، دور دوم ابتدايي، تربيت بدني، پرورشی و بودجه اداره کل و با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در سالن کنفرانس این اداره کل تشکیل می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار