معاون استاندار گلستان

مردم در راهپیمایی 22 بهمن استکبارستیزی خود را فریاد زدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار کرد: مردم در این راهپیمایی استکبارستیزی خود را فریاد زدند.

کد مطلب: ۷۱۲۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان،عبدالقدیر کریمی در گنبدکاووس در حاشیه نشست مدیران و مسوولان ورزش شهرستان گنبدکاووس با اشاره به حضور باشکوه و انقلابی مردم سراسر کشور در راهپیمایی روز 22 بهمن، اظهار کرد: مردم شریف و ایران اسلامی بار دیگر با گام‌هایی استوار در تمام جغرافیای پهناور این کشور به وسط میدان دفاع از انقلاب اسلامی آمدند و از همه خادمان و خدمتگزاران به این نظام و انقلاب حمایت کردند.

وی با بیان اینکه شکوه و عظمت راهپیمایی تاریخی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب تماشایی مردم عزیزمان در 22 بهمن چشم همه دشمنان انقلاب را کور کرد، افزود: همه مردم و مسوولان در همه ارکان نظام با اتحاد و یکدلی در این روز بار دیگر در کنار هم قرار گرفتند و دشمنان را از هر توطئه‌ای ناامید کردند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مردم گنبدکاووس نیز همگام با سایر مردم کشور حضوری چشمگیر در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، خاطرنشان کرد: این حضور مردم در طول تاریخ 40 ساله انقلاب بی‌سابقه بود.

کریمی با اشاره به اینک حضور مردم همواره در صحنه‌های نیازمندی انقلاب باشکوه بوده است، ادامه داد: اما حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال واقعا با همه سال‌ها متفاوت بود و نشان داد که مردم هر زمان احساس کنند دشمن خباثت خود را بر علیه ملت و انقلاب بیشتر کرده با حضور پررنگ‌تری به آنها پاسخ خواهند گفت.

وی با بیان اینکه پیام مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیش از هرچیزی دیگری ولایتمداری و استکبارستیزی بود، تصریح کرد: پیام مردم تمکین و تبعیت از رهبر معظم انقلاب در راستای پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه‌ها با حضور خود مردم بوده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تقدیر از همه مردم و مسوولان، اقشار، اصناف، سمن‌ها، گروه‌ها و جریانات سیاسی حاضر در راهپیمایی 22 بهمن، اضافه کرد: مردم همیشه نشان داده‌اند که در هر شرایطی فریاد بلند استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار