یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی برگزار می‌شود

گناباد (پانا) - مدیر آموزش‌و‌پرورش گناباد در نشست خبری از برگزاری همایش علمی ،پژوهشی و یادواره ویژه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
هادی محمدپور، با اشاره به اینکه همایش علمی پژوهشی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان 22 اسفند در سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار می‌شود، اظهار داشت: تا امروز، 103 مقاله و تحقیق به دبیرخانه این همایش رسیده است.
وی با تأکید بر اینکه زندگی‌نامه و وصیت‌ نامه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز گناباد در اختیار علاقمندان قرار گرفته تا به عنوان منبع مورد استفاده آنها قرار گیرد، متذکرشد: سایت همایش علمی، پژوهشی شهدای فرهنگی و دانش‌آموز این شهرستان در حال حاضر بروزرسانی است و علاقمندان برای شرکت در این جشنواره تا 10 اسفند سال جاری می‌توانند چکیده مقاله خود را در این سایت بارگذاری کنند.
مدیر آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: زندگی‌نامه 62 شهید دانش‌آموز، 9 شهید معلم و 22 شهید وابسته فرهنگی در گناباد مورد پژوهش قرار گرفتند.
محمد پور با بیان اینکه از سراسر کشور مقاله و تحقیق به دبیرخانه همایش رسیده است، یادآور شد: در حال حاضر، 60 مقاله دانش‌آموزی و 43 مقاله از خارج از آموزش و پرورش به دبیرخانه این همایش رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار