شهردار ارومیه :

تراموای شهری ارومیه در سال 97 کلنگ زنی می شود

شهردار ارومیه اعلام کرد: با تامین منابع مالی ارزان قیمت، ترموای شهری ارومیه در سال 97 کلنگ زنی و وارد فاز اجرایی می شود.

کد مطلب: ۷۱۲۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه با بیان اینکه تراموای شهری ارومیه در راستای توسعه حمل و نقل عمومی برای افق 1404 پیش بینی شده است، بیان کرد: این پروژه با تامین منابع مالی ارزان قیمت تا سال 1400 برای استفاده شهروندان مورد بهره برداری قرار می گیرد .

وی با اشاره به راه اندازی تراموای شهری به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری مدیریت شهری، بیان کرد: مطالعات اجرای تراموی شهری ارومیه به اتمام رسیده است و به دنبال تامین منابع ملی بریا راه اندازی و مذاکره با سرمایه گذارهای مختلف مالی هستیم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه برای راه اندازی تراموای شهری، شرکتهای دارای صلاحیت فنی مشخص شده است، گفت: برای راه اندازی تراموا دنبال سرمایه گذاری هستیم که از کارکرد خود تراموا درآمد ایجاد کند و در صورت نبود سرمایه گذار داخلی به دنبال تامین کننده های مالی خارجی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اعتبار لازم برای راه اندازی تراموا 400 میلیارد تومان است، بیان کرد: با مشخص سرمایه گذار، در سال 97 کلنگ زنی تراموا برای اجرا آغاز و تا سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید .

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به توسعه حمل و نقل عمومی ، اظهار کرد: با توسعه حمل و نقل عمومی خواهیم توانست سهم حمل مسافر درون شهری توسط ناوگان حمل و نقل را از 35 درصد به 50 درصد ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار