عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی: وجود عبدخدایی برای تحلیل مسائل انقلاب غنیمت است

تهران (پانا) - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم نکوداشت «محمد مهدی عبدخدایی» معتقد است، وجود او برای بحث و تحلیل مسائل انقلاب برای جوانان غنیمت است.

کد مطلب: ۷۱۱۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه ، آیین نکوداشت «محمد مهدی عبدخدایی» پیشکسوت و مبارز انقلاب و دبیرکل جمعیت فداییان اسلام به مناسبت گرامی داشت دهه فجر پنج شنبه ۱۹ بهمن با حضور حسن غفوری فرد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصطفی آجرلو رییس تربیت بدنی کل سپاه و مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، حجت الاسلام سید مهدی حسین زاده دبیرکل بنیاد قرآن، سید مهدی طالقانی فرزند آیت الله طالقانی، بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار شد.
غفوری فرد در ایم مراسم با اشاره به خاطرات خود از دوران انقلاب گفت: وجود عبدخدایی با شهید نواب صفوی آمیخته است و خدمات بزرگی خودشان و خانواده شان به نظام و انقلاب داشته اند.
وی تاکید کرد: وجود وی برای بحث و تحلیل مسائل انقلاب برای جوانان غنیمت است.
مصطفی آجرلو نیز در این مراسم تجلیل با بیان این که هرکسی برای اسلام و انقلاب قدم برداشته باید او را مبارک بدانید، گفت: ما در حال حاضر که نظام جمهوری اسلامی برپاست، ابراز انقلابی گری می کنیم اما در زمان حکومت طاغوت و ظلمک افرادی امثال شهید نواب و همرزمانشان با شجاعت بر پای آرمان و اهدافشان در آن شرایط سخت ایستادند و سرمشق ما شدند و ما قدردان شما هستیم و شما را به واقع عبدخدا می دانیم.
بوربور هم گفت: سادگی و مردمی بودن و دوری از تشریفات از ویژگی های عبدخدایی است و وی وفادار به انقلاب است و به رهبری اعتقاد قلبی دارد.
حسین زاده هم در این مراسم گفت: بر اساس آیات قرآن افرادی چون عبدخدایی مجاهدان فی سبیل الله هستند.
تیمورپور هم در این مراسم تجلیل اظهارداشت: قدردانی و تجلیل از چنین بزرگمرد و پیشکسوت مبارز و انقلابی افتخار بزرگی برای سازمان فرهنگی هنری است.
در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از «محمد مهدی عبدخدایی» پیشکسوت و مبارز انقلاب و دبیرکل جمعیت فداییان اسلام تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار