"اِوز" میزبان نخستین نشست مسئولان سازمان دانش‌آموزی قطب جنوب استان فارس

شیراز (پانا) - نخستین نشست مسئولان سازمان دانش‌آموزی و دبیران مجامع مربیان و مدرسین مناطق قطب جنوب استان فارس در شهرستان اوز برگزار شد.

کد مطلب: ۷۱۰۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز صبح امروز در این مراسم با اشاره به اینکه "ِاوَز" دیار خیرین مدرسه ساز است ابراز داشت: 90 درصد مدارس این شهرستان خیرساز هستند و بیش از 6 هزار و 700 دانش آموز در این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

رضایی با تجلیل از خدمات سازمان دانش آموزی، ادامه داد: به واسطه تلاشهای مسوولان "اِوَز" در قطب بندی استان فارس به عنوان یکی از 5 قطب استان انتخاب شده است که دستابی به این مهم حاصل تلاش تمام مربیان و مدیران و مسوولان فرهنگی در اوز است.

وی میزبانی این شهرستان از 13 منطقه جنوبی استان را افتخاری برای شهر " اوز " برشمرد و افزود: حضور همکاران ما از سایر شهرستان ها و مناطق بستری مناسبی برای تبادل تجربیات و استفاده از توانمندی هاست.


کارشناس مسوول تشکیلات سازمان دانش آموزی استان فارس نیز هدف از تشکیل جلسه قطبی را بر اساس تفکر توسعه یافتگی و دست یابی به توسعه متوازن در برنامه های این سازمان در استان برشمرد.

عطاء الله دهقانی ادامه داد: علم سیاست ، به کارگیری تمامی منابع و توانمندی های موجود در راستای دستیابی به بهره وری مطلوب است .

وی شهرستان اوز را یکی از مناطق پربار و فعال در استان برشمرد و افزود: تمرکز زدایی از فعالیت های این سازمان و استفاده از تمامی امکانات موجود در مناطق از اهداف برگزاری چنین دوره هایی است.

در ادامه این دوره مسوولان سازمانهای دانش آموزی و دبیران مجامع مربیان و مدرسین مناطق "خنج، گله دار، لار، بیرم، لامرد، زرین دشت، قیرکارزین، علامرودشت، جویم،مهر، گراش، به صورت تخصصی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین بیش از 40 نفر از دانش آموزان اوزی در دوره ویژه خبرنگاری و عکاسی که با حضور مسوول خبرگزاری پانا فارس برگزار شده بود شرکت کردند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار