مراسم افتتاح ساختمان هیات ورزش دانش‌آموزی آذربایجان شرقی

هیات ورزش دانش‌آموزی به یک از برترین هیأت‌های ورزشی تبدیل می‌شود

تبریز (پانا) - رییس فدارسیون ورزش دانش‌آموزی معتقد است هیات ورزش دانش‌آموزی در چند سال آینده به یکی از برترین‌ هیات‌های ورزشی در کشور تبدیل خواهد شد.

کد مطلب: ۷۱۰۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد

حسین بابویی در مراسم افتتاح ساختمان هیأت ورزش دانش‌آموزی استان آذربایجان شرقی گفت: هیأت ورزش دانش آموزی هیات نوپایی است که 22 آذرماه سال جاری انتخابات آن برگزار شد و همچنین در شهرستان ها روسای هیأت‌ها نیز انتخاب شدند.

وی با بیان این که فدراسیون ورزش دانش آموزی راه اندازی شده تا ظرفیت های جدیدی را برای ورزش دانش آموزی نه تنها در بخش امکانات فیزیکی بلکه از نظر نیروی انسانی پیدا کند، ادامه داد: در چارچوب قوانین دولتی امکان جذب نیروی انسانی، نیازمند یک سری قوانین است ولی فدراسیون ورزش دانش آموزی می تواند از نخبگان ورزشی برای توسعه ورزش دانش آموزی به راحتی استفاده کند.

رییس فدارسیون ورزش دانش آموزی با بیان این که با تشکیل کمیته های برنامه ریزی درصدد تحقق اهداف خود هستیم، تصریح کرد:در تلاش هستیم با برنامه ریزی ظرفیت های جدیدی برای ورزش دانش آموزی شناسایی کنیم و برای این منظور فدراسیون و هیات ها باید به صورت روشن اهداف خود را بدانند و برای خود چشم انداز داشته باشند.

وی با بیان این که مطمئن هستم که هیات های ورزش دانش آموزی در چند سال آینده به برترین های هیات های ورزشی در کشور تبدیل خواهد شد، گفت: فدراسیون ورزش دانش آموزی از یک سو به منابع استعدادها در مدارس یعنی دانش آموزان متصل است و از سوی دیگر نیروی انسانی توانمند در اختیار دارد و در اثر تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان دارد می تواند از ظرفیت های آنان نیز استفاده کند.

رییس فدارسیون ورزش دانش آموزی گفت: افتتاح ساختمان هیات ورزش دانش آموزی در استان آذربایجان شرقی اقدام خوبی است که باید با اطلاع رسانی خوب برای سایر استان ها نیز الگو شود و این اقدام ارزشمند که همه توان ورزشی استان برای ورزش دانش آموزی پای کار آمده اند، قابل تحسین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار