تشکیل جلسات گفتمان مذهبی آموزشگاهی در قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان ، از جمله اهداف جلسات گفتمان دینی را هویت‌بخشی و برآوری نیازهای فرهنگی نسل جوانان امروز دانست.

کد مطلب: ۷۱۰۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت : با توجه به موقعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و برنامه‌ریزی های دشمنان در جهت تهی کردن باورهای دینی و اعتقادی نسل جوان و نوجوان در کشور، امروز آگاهی بخشی مهم‌ترین نیاز جوان و نوجوان نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی گفتمان دینی و به روز بودن اطلاعات اساتید آن، افزود: شناسایی مصادیق گفتمان دینی در مدارس، دانشگاه ، مساجد و .... تاکید بر موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت تجربه‌های اساتید بنام شهرستان است. نیازجوان، امروز به آگاهی از همه دوران‌ها و زمان‌ها بیشتر است. توجه به نیازهای واقعی فرهنگی و هویت‌بخشی به جوان از جمله تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری است و یکی از اهداف برگزاری جلسات گفتمان دینی برآوری نیازهای فرهنگی جوان می باشد.

جنگی گفت: بهترین راه و الگو برای رفع نیازهای فرهنگی و دینی جوان ، استفاده از ظرفیت‌های قرآن و اهل بیت (ع) است. لذا با عنایت به ضرورت برگزاری جلسات گفتمان های مذهبی در سطح مدارس این آموزشگاه نیز بستر سازی لازم را برای بهره مندی هر چه بیشتر دانش آموزان عزیز فراهم نموده و با برگزاری این جلسات به صورت منظم در جهت هویت بخشی و توجه به نیازهای فرهنگی نسل جوان امروز، گام برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار