واگذاری بيش از 13 هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان مرکزی

اراک(پانا)- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از واگذاری بيش از 13 هزار انشعاب برق به متقاضیان در استان طی 9 ماه سال جاری خبرداد.

کد مطلب: ۷۱۰۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد

حسین شمسی با بيان اينكه تعداد مشترکین برق استان تا پایان آذر ماه سال جاری 692 هزار و 992 مشترک است، افزود: از این تعداد 573 هزار و 138 مشترک در مصرف خانگی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 1763 انشعاب غیر مجاز به انشعاب غیر دائم تبدیل شده است بیان کرد: برخورد با سایر انشعابات غیر مجاز نیز از طریق مراجع قانونی و قضایی انجام می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از فعالیت اکیپ برخورد با انشعابات غیر مجاز با پیگیری مراجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: 3975 انشعاب غیرمجاز طی 9 ماه سال جاری در استان شناسایی شده است.

شمسی ابراز داشت: جلب همکاری و مشارکت 575 مشترک کشاورزی و مشارکت 323 مشترک صنعتی در طرح های اعمال تعطیلات و تعمیرات سالیانه و ذخیره عملیاتی نقش بسزایی در کاهش پیک استان داشته است.

وي مطالعه و بررسی اطلاعات مشترکین عمومی در بخش های اداری، مدارس و مساجد و تهیه بانک جامع اطلاعاتی از 5000 مشترک در این حوزه، آغاز ممیزی انرژی 30 مشترک بزرگ عمومی در استان، مکانیزه سازی محاسبات مربوط به پروژه های پیک سایی از طریق استفاده از سامانه مدیریت بار را از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای مدیریت مصرف انرژی دانست.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری تور انرژی ویژه مدیران انرژی صنایع، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی و انجام فعالیت های گسترده فرهنگی آموزشی ویژه مشترین خانگی،کودکان و نوجوانان،بانوان شاغل و مدیران دستگاه های اجرایی از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار