فرماندار خلخال: خیرین 21 مدرسه در خلخال ساختند

اردبیل (پانا) - فرماندار خلخال از احداث 21 مدرسه با 103 کلاس درس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در این شهرستان و تحویل به آموزش‌وپرورش مناطق سه گانه خلخال خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۹۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

فریدون بابایی در آئین بهره برداری از طرح بازسازی و مقاوم سازی مدرسه شهید دستغیب روستای خانقاه بفراجرد افزود: امسال با هدف تکمیل طرح های نیمه تمام فضاهای آموزشی و تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان توجه ویژه ای به افزایش اعتبارات عمرانی فضاهای آموزش منطقه شد .
وی گفت: در سال جاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل علاوه بر تجهیز مدارس نوساز خلخال برای تجهیز مدارس قدیمی خلخال بیش از 2 میلیارد ریال هزینه کرد .
فرماندار خلخال با قدردانی از تلاش خیرین مدرسه ساز در کمک به اجرا و تکمیل چند طرح عمرانی آموزشی خلخال افزود: اجرای طرح بهسازی و مقاوم سازی مدرسه روستای خانقاه بفراجرد نمونه ای از تلاش خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم روستایی این شهرستان است .
بابایی با بیان اینکه با مخروبه شدن ساختمان مدرسه قدیمی روستای خانقاه بفراجرد مقطع دبیرستان از این روستا حذف و دانش آموزان برای ادامه تحصیل به مرکز شهرستان مراجعه می کردند، اظهار کرد: امسال به کمک خیرین این روستا و صرف اعتباری بالغ بر 520 میلیون ریال ساختمان مخروبه این مدرسه بهسازی ، مقاوم سازی ، تجهیز و تعمیر شد .
وی افزود: با فراهم شدن زمینه حضور دوباره دانش آموزان در این مدرسه ، 31 دانش آموز مقطع دوره اول متوسطه مشغول تحصیل شدند .
فرماندار خلخال همچنین با قدردانی از خیرین و مسئولان اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در آماده سازی به موقع این مدرسه و اجرا و تکمیل عملیات عمرانی بهسازی ساختمان آن گفت: بازسازی و مقاوم سازی مدرسه این روستا تابستان امسال اجرا شد .
گفتنی است:شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد. مهرماه امسال بیش از 13 هزار دانش آموز در شهرستان خلخال راهی مدارس شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار