دانشکده علوم پزشکی نیشابور آماده همکاری با کارخانه جات مواد غذایی

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در بازدید از کارخانه جات مواد غذایی گفت: این دانشکده آماده همکاری با کارخانه جات مواد غذایی است.

کد مطلب: ۷۰۹۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، محسن عظیمی نژاد در بازدید از از کارخانه جات مواد غذایی لبنی اظهار داشت: در حال حاضر مشارکت کارخانه جات مواد غذایی نیشابور در ارتقاء سطح فرهنگ سلامت نیاز به بازنگری دارد و لازم است به الگوهای فوق جهانی وملی نگاهی داشته باشند.

وی افزود: دانشکده علوم پزشکی نیشابور به عنوان متولی سلامت در منطقه تحت پوشش، آماده همکاری با کارخانه جات مواد غذایی است و کارخانه جات می توانند در برنامه های دانشکده برای ارتقاء سطح فرهنگ و سواد سلامت حضور پررنگ تری داشته باشند.

محسن عظیمی با بیان اینکه برای چندمین بار است که از کارخانه های مواد غذایی بازدید می کند، خاطرنشان کرد: با همکاری های بیشتر می توانیم در امر اطلاع رسانی مناسب و موثر محصول سالمی که با نظارت کافی تولید شده به فراتر از مرزها فکر کنیم.

ویاضافه کرد: کارخانه جات مواد غذایی بایستی با پیگیری و همراهی همه جانبه وزارت بهداشت در بحث صادرات، رونق محصولات خویش را افزایش داده و این امر فقط با تلاش مستمر ارخانه جات تولیدی میسر شده و در نتیجه صادارات محصول افزایش داشته و این خود باعث رشد و رونق تولید خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار