معاون متوسطه آموزش‌وپرورش: توسعه کشور در گرو آموزش‌وپرورش مطلوب است

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش‌وپرورش تحقق سند تحول بنیادین را انتظار و مطالبه رهبر معظم انقلاب از آموزش‌وپرورش برشمرد.

کد مطلب: ۷۰۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، علی زرافشان با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین و نقش آن در رشد و توسعه کشور گفت: توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور درگرو آموزش و پرورش مطلوب است.
وی با بیان اینکه تربیت انسان در تراز توسعه‌یافتگی اهمیت زیادی دارد افزود: اگر آموزش و پرورش نیروی انسانی شایسته تربیت کند جامعه نیز از ظرفیت او در توسعه کشور به نحو احسن استفاده می‌کند.
وی ماموریت وزارت آموزش و پرورش را تربیت افرادی حق‌مدار و بانگیزه برشمرد و گفت: آموزش و پرورش در رفع مشکلات کشور نقش مهمی می‌تواند ایفا کند از این رو رئیس‌جمهور بر لزوم بهره‌گیری از این ظرفیت تاکید ویژه داشته است.
زرافشان با اشاره به برخی محدودیت‌های اعتباری ادامه داد: هنر یک مدیر توانمند در این است که در چنین شرایطی منشاء تحول و خدمات شایانی شود.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش‌وپرورش با تاکید بر عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: یکی از انتظارات مقام معظم رهبری و جامعه از ما تحقق سند تحول بنیادین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار