معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌‌وپرورش: دانش‌آموزان و فرهنگیان امسال ۲۲ بهمن متفاوتی را رقم می‌زنند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش بر حضور پرشور و متفاوت معلمان،‌ فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۷۰۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا کاظمی امروز شنبه ۱۴ بهمن در آیین نواختن گلبانگ انقلاب که در دبیرستان شاهد ارشاد برگزار شد اظهار کرد: بیش از پنج هزار شعار از دوران انقلاب جمع‌آوری شده که عصاره همه آنها شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است.

وی افزود: مردم از بندگی مقابل بیگانگان رنج می‌بردند و همانطور که امام (ره) فرمودند انقلاب ما پایان تحقیر یک ملت بود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش رمز پیروزی انقلاب را در سه عامل خلاصه کرد و گفت: ایمان به خدا، وحدت مردم و رهبری بی نظیر امام (ره) ما را به پیروزی رساند. امروز هم نعمت ولایت و رهبری از نعمت‌هایی است که کشور ما را در پیچ و خم‌هایی که مقابل استکبار وجود دارد سربلند بیرون آورده است.

وی خطاب به دانش‌آموزان ادامه داد: امروز وظیفه بسیار سنگینی بر دوش شماست. باید با تلاش، کوشش، تهذیب، خودسازی و برخوردار از معرفت دینی، خود را آماده کنید تا این راه را ادامه دهید و پرچم جمهوری اسلامی ایران را برافراشته نگاه دارید.

کاظمی تاکید کرد: امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی مدیون خون هزاران شهیدی است که تقدیم انقلاب شده‌اند. امید که با حضور موثر شما بتوانیم حافظ آرمان‌های انقلاب و شهیدان باشیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌وپرورش در پایان با اشاره به حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: ما معلمان و فرهنگیان ۲۲ بهمن امسال را متفاوت رقم خواهیم زد. ۲۲ بهمن امسال ناظر بر پیروزی‌های دلیرمردان مدافع حرم در خارج از مرزهای کشور و خنثی‌کردن یکی از توطئه‌های دشمن در داخل است و ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیگری را رقم خواهیم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار