جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا برگزار شد

سومین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا در سال 1396 با حضور اعضای شورا در سالن کنفرانس هنرستان برکت برگزار شد .

کد مطلب: ۷۰۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا جرقویه علیا ، در ابتدای جلسه تیموریان رئیس اداره آموزش و پرورش در سخنانی ضمن تبریک مناسبت دهه فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، گفت : « همانگونه که مهر امسال مهرحسینی بود ، فجر ما هم فجر فاطمی است و باید در کنار جشنهای دهه مبارک فجر ، حرمت این ایام نیز پاس داشته شود . »

در ادامه نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی در منطقه ، پیشنهاداتی در زمینه آشنایی نسل جدید با آرمانهای انقلاب ارائه نمودند .

منصوری معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه نیز به برگزاری مسابقات قرآن کریم در منطقه شرق اصفهان در روزهای نهم و دهم اسفندماه به میزبانی منطقه خبرداد و از تمامی مسئولین بخش خواست در برگزاری با شکوه این برنامه، اهتمام لازم را به عمل آورند .

چالش نیروی انسانی مخصوصا در هنرستانها و پیش دانشگاهی ، تجهیزات و فضا مشکلاتی بود که منصوری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش به آن اشاره نمود و ابراز امیدواری نمود با عزم راسخ فرهنگیان منطقه ، این مقطع نیز بخوبی سپری خواهد شد .

برنامه ریزی جهت اسکان مسافران نوروزی ، جشن ستارگان و مسائل جاری آموزش و پرورش ،همایش پاکسازی طبیعت با حضور دانش آموزان و فرهنگیان و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ مسئولین با دانش آموزان از دیگر محورهای این جلسه بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار