به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی صورت گرفت:

دیدار چهره به چهره فرماندار و مسئولین شهرستان ری با مردم

شهرری (پانا)- همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، فرماندار شهرستان ری با همراهی معاونان و رؤسای دستگاههای اجرایی شهرستان ری با حضور در مصلی نماز جمعه شهرری به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و مشکلات و درخواست های آنان را بررسی کردند.

کد مطلب: ۷۰۸۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با همراهی معاونان خود و جمعی از رؤسای دستگاههای اجرایی شهرستان با حضور در محل مصلی نماز جمعه شهرری به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و مشکلات و درخواست های آنان را بررسی کردند.

فرماندار شهرستان ری در حاشیه این برنامه گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در راستای خدمتگذاری و ارتباط نزدیک با مردم که از مهمترین وظایف مسئولان است، در مصلی ری حضور یافته ایم تا برخی از مشکلات مردم را که قابل حل شدن است رسیدگی کنیم.

جمالی پور بیان کرد: در نشست های عمومی به بررسی مشکلات مردم می پردازیم و سعی می کنیم در دیدار چهره به چهره پاسخگوی مطالبات آنها بوده و در چارچوب قانون پاسخگو باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نشست امروز در ایام دهه فجر بر اساس تکریم و پاسخ به مطالبات مردم است، گفت: جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان امروز در مصلی ری حاضر شده اند و مسائل و مشکلات را بررسی کردند که دستورات لازم از ناحیه من و مسئولان شهرستان صادر شد تا افرادی که در فرآیند اداری دچار مشکل می شوند، با این تدابیر پاسخ مطالبات خود را دریافت کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار