امام جمعه شهرستان خوسف:

مسئولان باید خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود بدانند

نماز جمعه این هفته خوسف با حضور امت حزب ا... و همیشه در صحنه شهرستان در محل مسجد جامع مصلای نماز جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین شاهبیکی اقامه شد.

کد مطلب: ۷۰۸۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پاناازخراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه خوسف با اشاره به دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مورد جایگاه مردم در پیروزی و دوام نظام گفت: جهموری اسلامی ایران با حضور ، مشارکت و رای مستقیم مردم به پیروزی رسید ، اگر مردم نبودند خبری از نظام نبود چون قوام هر نظامی بر حضور مردم استوار است ، حضور یک نعمت و باعث اقتدار نظام است و در زمان ورود امام خمینی (ره) به ایران نیز بزرگترین استقبال تاریخ با حضور مردم رقم خورد ، در هشت سال جنگ ، انتخابات ها ، فتنه ها ، اجتماعات مختلف و نماز جمعه است که دشمن را مایوس می کند و همه این ها نشانه بصیرت و حق طلبی مردم است لذا دشمن به همین علت می خواهد مردم را از نظام جدا کند و به کشور آسیب وارد کند.


وی با دعوت همه مردم به حضور پر شور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و جواب دادن به خباثت های دشمنان انقلاب با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب پس از راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته افزود: مسئولان حضور مردم گسترده مردم در این راهپیمایی را به پای عملکرد خود نگذارند بلکه نشان از بصیرت و خود باوری مردم است و گرانی ، تورم ، رکود و مشکلات زیادی وجود دارد که نباید با گذشته مقایسه کرد و مردم به بهانه مشکلات با دشمن هم صدا نشوند و زمان حال را با گذشته مقایسه نکنند و زیر سئوال نبرید ، ما مسیر قابل توجهی جلو آمده ایم ، سطح آرمان های ما بالاتر آمده ،دستاوردها را ببینیم ، دشمن 40 سال است در گرفتاری ها به عنوان یک عامل مهم حضور دارد و می خواهد سوء استفاده کند و موج سواری کند ، پس مراقب باشیم.


شاهبیکی در توصیه مسئولان به خدمت رسانی به مردم گفت: همه مسئولان باید خدمت رسانی به مردم را وظیفه خود و یک توفیق بدانند و نهایت تلاش خود را بکار گیرند و مدیریت جهادی داشته باشند.


خطیب جمعه خوسف با گرامی داشت 19 بهمن روز نیروی هوایی و پیوستن همافران ارتش در سال 57 به انقلاب ، در مورد تحرکات دشمنان و حضور داعش در افغانستان افزود: دشمن به بهانه تراشی ها و تهدیدهای مختلف با هدف تضعیف ایران اگر موشکی از سوی کشورهای اسلامی به مواضع گروههای تروریستی و دشمنان شلیک می شود ایران را تهدید می کنند که ایران به آنها موشک داده و... هر روز در یک منطقه رد پای آنها دیده می شود که باید با بصیرت مواظب اینگونه تحرکات دشمن باشیم که هدف انها کشور اسلامی ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار