مدیرکل بهزیستی استان اردبیل خبرداد:

راه اندازی مرکز توانبخشی کودکان اتیسم در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر مرکز توانبخشی کودکان اتیسم در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۸۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

بهزاد ستاری اظهار داشت: نظارت بر فرایند اجرای کارها، حفظ ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی اولویت‌های اساسی بهزیستی در چرخه مدیریت و نظارت بر امور است .

وی تصریح کرد: سعه صدر و برخورد مناسب با افراد جامعه هدف، پایش دقیق و اصولی پرونده‌های مددکاری، اهتمام جدی در تحقق اهداف مندرج در برش حوزه‌های شهرستانی، بها دادن به شاخص‌های عمومی و اختصاصی، مستندسازی فعالیت‌ها و عملکردها، آسیب‌شناسی اقدامات و تحلیل عملکردها و دقت و نظارت مستمر در تنظیم اسناد مالی از اهداف این سازمان است .

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل توسعه کمی و کیفی مراکز غیردولتی، فعال‌سازی خیرین شهرستانی و جلب مشارکت‌های مردمی، حضور موثر در کمیته‌های شهرستانی، معرفی مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان، تعامل ارزنده و تاثیرگذار با نمایندگان مجلس، تقویت امنیت شبکه‌ها، توجه به مساله اشتغال و توانمندسازی معلولان و مددجویان را از دیگر برنامه‌های مورد توجه بهزیستی عنوان کرد .

ستاری با تاکید بر برون‌سپاری خدمات این نهاد، انجام بازدیدهای دوره‌ای و پذیرش درست و هدایت اصولی افراد مراجعه‌کننده گفت: گسترش مجتمع‌های خدمات بهزیستی از جمله اولویت‌های بوده که در این راستا اهتمام جدی و همه‌جانبه‌ای داریم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم .

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به برخی برنامه‌های دهه فجر این سازمان تصریح کرد: راه‌اندازی ۱۵۰ گروه خودیار در شهرستان‌های گرمی و بیله‌سوار، بهره‌برداری از ۲۰ مهد کودک، بهره‌برداری از گروه همیار زنان شهرستان گرمی، افتتاح مرکز توانبخشی کودکان اتیسم در اردبیل، تحویل ۱۰۲ واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت و برخی برنامه‌های دیگر برای این ایام در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار