برای نخستین بار در کشور

اپلیکیشن جامع دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد

برای نخستین بار در کشور به همت روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اپلیکیشن جامع اطلاعات دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد.

کد مطلب: ۷۰۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی خبر داد: برای نخستین بار در کشور به همت دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اپلیکیشن جامع اطلاعات دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد.
حسین محمدزاده افزود: این اپلیکیشن شامل 8 قسمت است و دارای اطلاعات جامع مربوط به دانشگاه فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان کشور می شود.
وی عنوان کرد: اطلاعاتی از قبیل پرتال اخبار، کانال های ارتباطی، شماره تماس و آدرس پردیس های دانشگاه فرهنگیان کشور و سازمان مرکزی و قسمت های مختلفی همانند نماینده رهبری و معاونت ها و امور دانشجویی بخش نخست این اپلیکیشن و در بخش دوم این اپلیکیشن اطلاعات مدیریت امور و معرفی اجمالی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، آدرس سایت و پرتال دانشگاه، کانال های ارتباطی، شماره تلفن های مدیریت استان، آخرین اخبار حوزه ستادی و مدیریت استانی، اطلاعات و اخبار دانشگاه ها و پردیس های استان به تفکیک با امکانات تقویم سال تحصیلی دانشگاه، فیش حقوقی، سامانه مکاتبات دانشگاه و سامانه گلستان از امکانات استانی این اپلیکیشن به شمار می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار