مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین :

جشنواره فیلم رشد فرصتی برای به تصویر کشیدن دنیای دانش آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: جشنواره فیلم رشد فرصتی برای به تصویر کشیدن دنیای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۷۰۸۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین ، سالار قاسمی در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم رشد که در سالن اجتماعات کوثر به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد، اظهار داشت:امروز در همه دنیا از زبان گویای هنر در تبیین و نهادینه کردن فرهنگ استفاده می شود.

وی ضمن تشکر از حسن میزبانی مسئولان برگزار کننده ، اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همت مسئولان امسال پوشش 80درصدی درزمینه تماشای فیلم‌های رشد در سطح استان داشتیم.

قاسمی ادامه داد: تیم‌های سیار نیز برای نمایش فیلم‌های رشد در نظر گرفته شده و به مناطق محروم استان فرستاده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: مهمترین خروجی آموزش و پرورش‌ قدرت آفرینندگی و خلاقیت در دانش‌آموزان بوده که باید در اولویت قرار گیرد.

قاسمی تصریح کرد: پایه‌های اصلی خلاقیت و هنر در سنین پایین بوده و معلمان در مقطع ابتدایی باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: خلاقیت در هر اثری سبب ماندگاری می‌شود که دانش‌آموزان در این زمینه باید تلاش کرده و نشاط و خلاقیت در مدارس ارتقاء یابد.

این مسئول تصریح نمود : در جشنواره فیلم رشد به‌دنبال ایجاد خلاقیت و نشاط هستیم تا مطالب آموزشی در قالب فیلم و به‌صورت جذاب ارائه شود.

قاسمی تاکید کرد: جشنواره فیلم رشد در ارتقاء فرآیند یاددهی و یادگیری نقش بسزایی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: باید کلاس های درس جذاب باشد و با زبان هنر می توانیم به این هدف برسیم.

وی استفاده از هنر را در مباحث آموزشی و تربیتی مهم دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم در سال های آینده از معلمان قزوین هم در بخش جشنواره رشد فیلم داشته باشیم، دانش آموزان باید خوب گوش کنند و خوب ببینند تا نویسنده خوبی باشند، خوب دیدن در یادگیری بسیار مؤثر و مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار