سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان :
نفس عمل نیکوکاری یک بحث دینی و ارزشمند است
جلسه بررسی روند اجرایی جشن عاطفه ها و نیکوکاری و شناخت نقاط ضعف و قوت آن با حضور سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و نمایندگان سازمان دانش آموزی کشور و استان و همچنین نمایندگان کمیته امداد برگزار گردید.
به گزارش پانا اصفهان جلسه بررسی روند اجرایی جشن عاطفه ها و نیکوکاری و شناخت نقاط ضعف و قوت آن به میزبانی اداره کل آموزرش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.در ابتدای جلسه آقای شیران مسئوا کمیته امداد استان اصفهان ضمن خیر مقدم و تقدیر و تشکر از حاضرین ، گزارش آماری از فعالیتهای کمیته امداد استان ارائه داد و گفت : کمیته امداد استان اصفهان در زمینه اشتغال مددجویان فعالیتهای چشمگیری انجام داده واشتغال حدود ۷۰۰۰ نفر از مددجویان جزء فعالیت های ما بوده است و همچنین نظارت بر ابتدای ایجاد شغل تا انتهای آن و در حدود ۵ سال جزء برنامه های این نهاد می باشد.
در ادامه گازرانی نماینده سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارائه گزارش آماری میزان کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری و عاطفه ها در سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ گفت : هدف از برگزاری این جلسه پایش میدانی جشن های نیکوکاری و عاطفه ها و بررسی نقاط ضعف و قوت می باشد.
در ادامه آقای رستگار معاونت مشارکت های کمیته امداد مرکز طی سخنانی گفت : ما نباید فقط به آمار اکتفا کنیم ، سابقه فرهنگی این کار و فرهنگ سازی آن در بین دانش آموزان مهمتر از آمار است.
سپس زهیری مسئول سازمان دانش آموری استان ضمن تقدیر و سپاس از حاضرین در جلسه گزارشی از جشن نیکو کاری و مهر عاطفه هااز سال های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۶ را ارائه داد و گفت: سازمان دانش آموزی مناسب ترین محل برای این کار است.
در پایان احمدی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان با جمع بندی مطالب ارائه شده گفت : نفس عمل نیکوکاری یک بحث دینی و ارزشمند است و نیکوکاری و کمک به همنوعان باید در جامعه و بخصوص دانش آموزان فرهنگ سازی شود.
احمدی در ادامه در رابطه با پایش میدانی جشن عاطفه ها و نیکوکاری سخنانی بیان کرد و گفت : باید توجه داشت و مراقب بود که امر ممدوح به امر مذموم تبدیل نشود. مردم باید واقف بر امور باشند و گزارش دادن به مردم بسیار مهم است و باید مکتوب و مشخص باشد تا معترضان حرفی برای گفتن نداشته باشند.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه گفت : همه جامعه این دغدغه را دارد که کمکهای جمع آوری شده در کجا هزینه می شود و بهترین کار این است که کمک های جمع آوری شده در مدرسه همانجا هزینه شود و در اختیار نیازمندان قرار گیرد و هم کمک کنندگان از کمک کردن خود شاد شوند و هم دریافت کنندگان شاهد قضیه باشند و گزارش دادن به مردم نیز بسیار مهم است.
ارسال دیدگاه