معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عنوان کرد

توجه به نوسازی تجهیزات مدارس ستاد اسکان برای میزبانی در تبریز 2018

تبریز( پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی توجه به نوسازی تجهیزات مدارس ستاد اسکان را برای میزبانی در تبریز 2018 ضروری دانست و گفت: تاکنون علاوه بر اعتبارات تملکی که در اختیار ستاد اسکان قرار گرفته و اقدام به نوسازی تجهیزات مدارس ستاد اسکان کرده اند.

کد مطلب: ۷۰۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

بهروز اصغری اردلان در جلسه ستاد اسکان نوروزی اظهار کرد: با توجه به آغاز رویداد تبریز 2018، بحث اسکان نوروزی و تابستانی سال 97 از حساسیت خاصی برخوردار بوده و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز جزو اعضای شورای سیاست گذاری این رویداد مهم است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش آذربایجان شرقی اضافه کرد: بر این اساس بخشی از اقدامات و برنامه های رویداد تبریز 2018 به اداره کل آموزش و پرورش استان محول شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست ستاد اسکان آموزش و پرورش استان در کشور ادامه داد: بر این اساس شورای سیاستگذاری تبریز 2018، انتظارات خاصی از دستگاه تعلیم و تربیت استان دارد و انتظار دارد با اقدامات خود سبب رونق بخشی بیشتر به این رویداد بزرگ شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همچنین گفت: استاندار سابق از مدیرکل درخواست کردند اداره کل آموزش و پرورش استان شرایطی را فراهم نمایند تا طی برگزاری رویداد تبریز 2018، حداقل 10 درصد از فرهنگیان کل کشور به این شهر سفر نمایند و در این راستا ما باید بکوشیم به این انتظارات، پاسخی در شان دستگاه تعلیم و تربیت استان دهیم.

وی در ادامه استفاده از ظرفیت های رویداد تبریز 2018 برای دستگاه تعلیم و تربیت استان را بسیار حائز اهمیت خواند، افزود: بر این اساس از روسا، معاونین پشتیبانی و مسئولین رفاه نواحی پنجگانه انتظار داریم استفاده حداکثری از ظرفیت های این رویداد را نمایند.

اصغری اردلان همچنین توجه به نوسازی تجهیزات مدارس ستاد اسکان را برای میزبانی در تبریز 2018 ضروری دانست و گفت: تاکنون علاوه بر اعتبارات تملکی که در اختیار ستاد اسکان قرار گرفته و اقدام به نوسازی تجهیزات مدارس ستاد اسکان نموده اند، علاوه بر آن اداره کل نیز اعتباراتی را در اختیار این ستاد قرار داده تا نسبت به نوسازی تجهیزات اقدام شود.

وی از نواحی پنجگانه خواست در انتخاب و معرفی مدارس برای استفاده در ستاد اسکان، رضایت مندی مدیران را مدنظر قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان برگزاری مرتب و مستمر جلسات ستاد اسکان نواحی پنجگانه تا نوروز را ضروری خواند و افزود: با توجه به آغاز برنامه های رویداد تبریز 2018، ظرفیت اسکان را افزایش خواهیم داد و این افزایش ظرفیت بستگی به میزان پذیرش مسافران در نواحی مختلف دارد.

وی اضافه کرد: بعنوان نمونه با توجه به واقع شدن ناحیه پنج در محدوده بازار باید تعداد مدارس اسکان این ناحیه را افزایش دهیم و خوشبختانه با هماهنگی های صورت گرفته این ناحیه توانسته از ظرفیت های موجود بهترین بهره را ببرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در عین حال باید نمودی از این رویداد تبریز 2018 در مدارس سطح شهر نصب شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار