دبیر ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر

نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان آزادشهر برپا می‌شود

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر با اشاره به ارسال بیش از ۲۰۰ برنامه به دبیرخانه ستاد دهه فجر گفت: بیش از ۷۰ برنامه به صورت شاخص و محوری در دهه فجر اجرا و نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در شهرستان آزادشهر برپا می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۷۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان, حجت‌الاسلام رضا دیلمی اظهار داشت: با توجه به ایام فاطمیه در دهه فجر, دهه فجر امسال, فجر فاطمی خواهد بود و یکی از شاخص‌ترین برنامه‌ها در این ایام, ویژه برنامه 10 شب در 10 مسجد است که بیشتر در قالب یادواره شهدا برگزار می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر افزود: برنامه‌های دهه فجر در شهرستان با غبارروبی گلزار شهدای گمنام در 7 صبح روز 12 بهمن آغاز می‌شود و نشست‌های بصیرتی, معرفتی, همایش نقش سبک زندگی فاطمی در تحکیم بنیان خانواده, مسابقات ورزشی جام فجر, نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی شهرستان و غیره, جزء برنامه‌های این ایام است.

دیلمی تصریح کرد: 17 کمیته برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های ایام دهه فجر تشکیل شده که یکی از کمیته‌های شاخص و کارآمد, کمیته سپاه و بسیج است.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان آزادشهر تاکید کرد: بزرگترین خلاء ما در مباحث معنویت است و نگاه ما باید نگاه فرهنگی, گفتمان‌سازی انقلاب اسلامی باشد و این امر نیازمند بصیرت به عنوان یک قطب‌نما است.

دیلمی گفت: در شهرستان آزادشهر, 140 هیئت مذهبی وجود دارد و 160 نفر در سامانه کانون مداحان ثبت‌نام کرده و در ایام محرم, بیش از هزار منبر تبلیغی در راستای فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی برگزار شده است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر یادآور شد: 18 خانه قرآنی و 2 موسسه قرآنی برای بسط معارف قرآنی در سطح شهرستان فعال هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار