در نشست خبری با اصحاب رسانه مطرح شد:

بهره برداری از 29 طرح بسیج سازندگی در دهه فجر

29 طرح بسیج سازندگی در دهه فجر در خراسان جنوبی به بهره بردای می رسد.

کد مطلب: ۷۰۷۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، سرهنگ حمید برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضای استان در نشست خبریگفت: در این دهه 20 قنات و نه استخر ذخیره آب با اعتبار 17میلیارد ریال در دهستانهای شوسف، میغان، درح ، پترگان و قهستان به بهره برداری می رسد که 50درصد این اعتبار را قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و مابقی را ادارات، خیران و مردم پرداخت کرده اند.

سرهنگ برات زاده افزود: راه اندازی 220 کارگاه کمک اشتغال روستایی، افتتاح ساختمان پردیس شرکتهای دانش بنیان، رونمایی از دستاوردهای علمی برتر و برگزاری 31 یادواره شهدا از جمله مهمترین برنامه های دهه فجر کمیته بسیج است.


غلامرضا اشرفی مسئول کمیته کارگری و کارافرینی ستاد دهه فجر استان بهره برداری از مجتمع 252 واحدی زیرکوه و 48 واحدی بهزیستی، افتتاح نمایشگاه کتاب و حصولات فرهنگی، برپایی اردوی فرهنگی ورزشی کارگران و افتتاح کلینیک مشتاق در بیرجند را از مهمترین برنامه های این کمیته در دهه فجر اعلام کرد.


حجت الاسلام احمد رضایی مسئول کمیته قرآن و انجمنهای مذهبی و تشکلهای دینی گفت: برگزاری همایش فاطمیون، تجلیل از چهره های شاخص هیئات مذهبی، روایتگری راویان انقلاب، اعزام 400 روحانی به روستاهای بالای صد خانوار جمعیت، برگزاری جشنواره قرآنی خانواده و جشنواره قرآنی کودک و نوجوان از جمله مهمترین برنامه ها این کمیته است.

خبرنگار پانا : امیر رضا زنگویی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار