اختصاصي پانا

نمایش 5 فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان همراه با جشن دانش‌آموزی در 5 سینمای تهران

​تهران (پانا) - دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان شهر تهران همزمان با برگزاری و نمایش فیلم‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، در جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۷۰۷۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فیلم‌های بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» همراه با برگزاری جشنی با حضور هنرمندان و دانش‌آموزان تهرانی از 14 تا 18 بهمن ماه در تهران نمایش داده می‌شوند.
برنامه نمایش طرح جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» که به همت بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌شود، به شرح زیر است:
فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» به تهیه کنندگی بیتا منصوری و کارگردانی حسین قناعت روز شنبه 14 بهمن در پردیس سینمایی راگا در شهرری برای دانش‌آموزان نمایش داده می‌شود.
انیمیشن سینمایی «دنیای کیف‌ها» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمید نخعی روز یکشنبه 15 بهمن ماه در سینما فرهنگ نمایش خواهد داشت.
انیمیشن سینمایی «فیلشاه» که در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر نیز حضور دارد، روز دوشنبه 16 بهمن ماه در سینما ماندانا نمایش داده می‌شود.
فیلم سینمایی «دزد و پری 2» ساخته حسین قناعت نیز روز سه شنبه 17 بهمن ماه در سینما بهمن میزبان دانش‌آموزان شهر تهران خواهد بود.
همچنین آخرین نمایش این بخش به فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در سینما استقلال اختصاص دارد.
این فیلم‌ها پیش از این به عنوان آثار برگزیده در جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی و به دنبال سیاست‌گذاری تمرکز بر رشد و ارتقای سینمای کودک و نوجوان انتخاب شده‌اند.
گفتنی است پیش از نمایش فیلم‌ها از ساعت 9:30 دقیقه مراسم جشن و شادمانی با حضور هنرمندان و عوامل فیلم‌ها، دانش‌آموزان و مخاطبان «سیمرغ و پروانه‌ها» در سینماهای نامبرده برگزار می‌شود.
جشن بزرگ «سیمرغ و پروانه‌ها» به همت بنیاد سینمایی فارابی و با همکاری مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت آموزش و پرورش در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود و گامی در مسیر بهره‌مندی از ظرفیت‌های سینمای کودک و نوجوان و تسهیل شرایط اکران فیلم‌های این گونه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار