در گفت‌و‌گو با پانا مطرح شد

اعترافات رئیس فدراسیون هندبال درباره علت ناکامی تیم ملی در جام ملتهای آسیا

تهران (پانا) – رئیس فدراسیون هندبال معتقد است هندبال ایران با توجه به ستاره‌هایی که در اختیار دارد، بدون سرمربی هم باید روی سکوی آسیا می‌رفت.

کد مطلب: ۷۰۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال ایران در گفت‌وگو با پانا درباره علت ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: من دنبال مقصر نیستم و فکر می‌کنم تنها ایراد تیم این بود که بازیکنان مدتها کنار هم نبودند و هماهنگی آنها با هم سخت بود .

وی افزود: البته ماچک از نظر من خوب کار نکرد.با اینکه من باهمه مشورت کرده بودم و همه براین باور بودند که او بهترین گزینه است، متاسفم که نتوانست بازی خوب را از بازیکنان بگیرد. من به چشم خودم دیدم که در بازی مقابل عربستان و کره جنوبی این مربی بود که نتیجه بازی را تغییر داد .

رحیمی ادامه داد: در حالی که بازیکنانی که ما در ترکیب تیم ملی داریم، از بازیکنانی که در این رقابت‌ها حضور داشتند بالاتر هستند، واقعا همه ما با این نتایج شوکه شدیم و همه از این ناکامی ناراحت هستیم. من معتقدم به قدری بازیکنان ما خوب و قدرتمند هستند که اگر مربی هم نداشتند باید بر روی سکو می‌رفتند. به هرحال این نتایج رقم خورده است و ما امیدواریم که هندبال ایران با بازیکنان قدرتمندش و انتخاب یک سرمربی با کیفیت در جاکارتا موفق باشد .

وی در پاسخ به اینکه با ماچک ادامه همکاری می دهند یا خیر، گفت: ماچک برای همیشه تمام شد و ما به دنبال یک سرمربی باکیفیت هستیم و در این راه هم از لژیونرها مشورت می‌گیریم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم. آنچه مسلم است این است که ما باید هندبال ایران را بر روی سکو ببریم و با این بازیکنان خوبی که داریم این کار عملی خواهد شد .

رحیمی در پایان گفت: من بعد از مسابقات و کسب این نتیجه بارها اعلام کردم که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد همه نگاه ها به سمت فدراسیون است. من خودم را در کسب این نتیجه مقصر می‌دانم. من سال‌ها از هندبال دور بودم و با مشورت همه ماچک را انتخاب کردم اما اشتباه بود. حالا هم برای موفقیت این تیم شبانه‌روز تلاش می کنیم. متاسفانه ما در این مدت محدودیت‌های زیادی داشتیم، بازیکنان در باشگاه‌های خود بودند و نمی‌توانستند به اردوی تیم ملی بیایند، انتخاب مربی در زمان محدودی انجام شد. بازیکنان نزدیک به یک سال و نیم از هم دور بودند و باهم تمرین نداشتند. این عوامل دست به دست هم داد تا ما این نتیجه را بگیریم. اما بارها گفتم و این بار هم می گویم آینده هندبال روشن خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار