رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه:

آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان در گرو برگزاری آزمون های صحیح مشاوره ‌ای است

چهاردانگه (پانا)-جلسه کار گروه برگزاری آزمون سلامت روان و رغبت و توانایی دانش آموزان در دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۶۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،در این جلسه سعیده سید مومن، رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان برای سال اول است که باید به صورت آنلاین آزمون بدهند، باید قبل از برگزاری آزمون جلسه توجیهی برای مدیران و مشاوران مدارس گذاشته شود .

وی در ادامه وظیفه‌مدیران و مشاوران را توجیه کردن دانش آموزان دانست و افزود: این آزمون نقش بسیار موثر در تعیین آینده‌ شغلی و تحصیلی دانش آموزان داردو میبایست جلسه توجیهی برای دانش آموزان بگذارند و آنها را از اهمیت بالای آزمون آگاه کنند .

رئیس آموزش و پرورش چهاردانگه با اشاره به اینکه آزمون باید به صورت آنلاین برگزار شود، بیان کرد: نداشتن سایت و سیستم متصل به اینترنت به تعداد مورد نیاز جهت برگزاری آزمون از مشکلات اساسی است .

در این جلسه با نظر گرفتن امکانات و تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری آزمون، مقرر شد که دانش آموزانی به تبلت و لب تاب دسترسی دارند در مدارس خود آزمون را به صورت آنلاین انجام داده و کسانی که به سیستم هوشمند دسترسی ندارند، در چهار مرکز که برای برگزاری این آزمون مهیا شده ، آزمون بدهند.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار