شهردار منطقه ۲۰ خبر داد:

دست فروشان جنوب تهران ساماندهی می شوند

شهرری (پانا)- شهردار منطقه 20 تهران حضور دست فروشان در میادین و موقعیت های تجاری را از مهمترین موارد اختلال در تردد شهروندان و بی نظمی سیمای بصری شهر عنوان کرد و خبر ساماندهی دست فروشان به خصوص در ماه های پایانی سال را داد.

کد مطلب: ۷۰۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، سید احمد صفوی ضمن اعلام این خبر گفت: مدیریت شهری این منطقه مکان هایی ویژه برای ارائه خدمات و محصولات دست فروشان تعیین خواهد کرد.
وی به آمادگی مدیریت شهری برای فعالیت های ویژه ماه های پایانی سال با محوریت افزایش خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای ماه های پایانی سال و متناسب با نوع فعالیت های این ایام از سوی حوزه های اجرایی اندیشیده شده است و مدیریت شهری برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان منطقه 20 آمادگی لازم را دارد.
صفوی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت های حوزه های اجرایی با لحاظ مدیریت هزینه توام با افزایش بهره وری به اجرا می رسد، یادآور شد: ویژه برنامه های ایام فاطمیه، ایام مبارک دهه فجر، نهضت درختکاری، استقبال از بهار، آماده سازی محیط شهری متناسب با ایام آئینی و مذهبی از جمله مهمترین برنامه های پیش رو است.
وی به آمادگی ستاد مدیریت بحران منطقه در زمان بروز بحران های احتمالی نیز اشاره کرد و افزود: بررسی امکانات و تجهیزات امدادرسانی، رفع نواقص احتمالی نقاط تخلیه امن اضطراری، ارائه آموزش های امدادی و کمک امدادی و شناسایی گروه های داوطلب امداد رسان از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر انجام می شود که با توجه به پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروزی در ایام پایانی سال با نگاه ویژه ای صورت می پذیرد.
صفوی با اشاره به اینکه مدیریت شهری نیازمند مشارکت شهروندان است، یادآور شد: فعالیت های نگهداشتی در ایام پایانی سال با نگاه ویژه ای انجام می شود تا شهر آماده استقبال از نوروز شود که شهروندان نیز با رعایت حقوق شهروندی می توانند در امر خدمت رسانی سهیم شوند.
/خبرنگار:زهراروحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار