بازدید معاون مدیرکل، مشاور مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان از مدارس عشایری درگز

بازدید معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از مدارس عشایری درگز

معاون آموزش ابتدایی اداره کل، مشاور مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان با مشایعت مدیر آموزش و پرورش و معاونین پشتیبانی و آموزشی درگز، از مدارس عشایر درگز در راستای ارتقاء کیفیت آموزش، تبادل تجربیات، تغییر رویکرد، نگرش و بازنگری در روش های تدریس و تحقق فرایندهای آموزش و یادگیری بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۷۰۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی، مرد، مشاور مدیر کل و کلیدری رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان چهار شنبه 4 بهمن با حضور در مدارس عشایری درگز از روند آموزش و یادگیری در این مدارس بازدید کردند.

حقیقی پس از ورود به مرکز مجتمع آموزشی و پرورشی عشایری سلمان درگز و مشاهده چارت سازمانی و نقشه راه مدارس عشایری، ضمن تجلیل از فعالیت همکاران مجتمع از این طرح به عنوان طرحی تازه و نوین یادکردند و افزودند: این طرح می تواند در سطح شهرستان به صورت فراگیر و به عنوان نقشه راهی برای راهبران آموزشی و مدارس زیرمجموعه آنان اجرایی شود.

معاون آموزش ابتدایی مدیر کل یادآور شدند: با مشاهده این طرح بکر مشخص است که مجتمع آموزشی عشایری سلمان درگز دارای برنامه و هدفمند فعالیت می کند.

حقیقی و همراهان در ادامه با حضور در دبستان عشایری تقوی قربان آباد از وضعیت بهداشتی و آموزشی این آموزشگاه ابراز رضایت کرده و ضمن تقدیر از محمد حسن دهقان معاون آموزگار آموزشگاه به دانش آموزان تاکید کردند از فرصت های آموزشی به نحو احسن استفاده کرده آموزگار خود را در تدریس یاری نمایند و هرپایه بالاتر به یاری پایه های پایین تر کمک کند تا امر آموزش و یادگیری در زمان اندک و با کارایی بیشتر صورت گیرد.

معاون آموزش ابتدایی مدیر کل و همراهان با حضور در دبستان عشایری قاضی طباطبایی قوزغاندره 2 در جمع همکاران و دانش آموزان گفتند: دانش آموزان باید خوب درس بخوانند و با همیاری و همکاری با آموزگار خود و دیگر دوستان از فرصت های آموزشی نهایت استفاده را ببرند تا شاهد تقلیل نرخ تکرار پایه در مدارس به ویژه مدارس عشایری باشیم. چرا که تکرار پایه به غیر از ایجاد هزینه های اضافی تبعات اجتماعی را نیز به همراه دارد.
در ادامه کلیدری رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان از زحمات همکاران تجلیل کردند. آخرین ایستگاه بازدید

حقیقی و همراهان دبستان قشلاق جهانگیری بود که برنامه های شادی در این آموزشگاه اجرا شد و پس از بازدید از روند یادگیری و آموزش از دانش آموز پایه اول محمد پرهیزکار به عنوان نخبه یاد شد.

در پایان به دانش آموزان هدایایی در قالب پوشاک و لوازم التحریر اهداء گردید. لازم به ذکر است دکتر حقیقی با حضور در کلاس درس سوادآموزی از روند آموزش در این کلاس نیز بازدید کردند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار