مراسم سومین سالگرد ارتحال معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش خراسان رضوي برگزار شد

تهران (پانا) - سومین سالگرد ارتحال حجت الاسلام طاهریان، مشاور سابق مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، سومین سالگرد ارتحال حجت الاسلام طاهریان ،مشاور سابق مدیرکل و معاون پرورشی فقید آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر، رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد مدیران اسبق آموزش و پرورش، روسا، معاونان و مربیان پرورشی ادارات آموزش و پرورش استان در حسینیه فرهنگیان خراسان رضوی برگزار شد.
علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به سجایای اخلاقی این عالم فرزانه عنوان کرد: حجت الاسلام طاهریان حقیقتا در مسیر بهشت و بهترین مصداق عمل صالح بودند.
وی اظهار کرد: ایشان یک طلبه فاضل، مجاهد، مبارز، انقلابی و برخوردار از منش و ایده سیاسی محکم بود. بالاترین ثمره کار ایشان تربیت معلمان فرزانه و فرهیخته ای بود که امروز بار سنگین تعلیم و تربیت را یه دوش می‌کشند و این نبود مگر به خاطر رفتارهای فردی و دلسوزانه ایشان. ارتباط با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باعث ایجاد بالاترین سرمایه برای اموزش و پرورش بود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش دوران پر افتخار حضور حجت الاسلام طاهریان در حوزه پرورشی را تکرار ناشدنی و ماندگار دانست و افزود: نوع نگاه تشکیلاتی که ایشان به حوزه تعلیم و تربیت داشتند محور همگرایی همه کسانی بود که دل در گرو تعلیم و تربیت داشتند. اثرات ایشان در تربیت معلم و در فضای آموزش و پرورش هنوز هویدا است لذا به شخصه معتقدم ایشان قطعا برخوردار از حیات طیبه بود و حتما در محضر خداوند شاد و سربلند هستند.
همچنین در این مراسم فرزند حجت الاسلام و المسلمین طاهریان و نیز رثایی مدیر کل اسبق آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی به نکاتی درباره منش های رفتاری و سجایای اخلاقی این معلم اندیشمند اشاره نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار