معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی: نارضایتی مردم از ادارات جفا به انقلاب و شهداست

تبریز (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که نارضایتی مردم از ادارات ظلم و جفا نسبت به انقلاب و شهدا است، گفت: در ادارات باید تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی کلمه روی دهد.

کد مطلب: ۷۰۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

رحیم شهرتی فر در جلسه ستاد دهه فجر و شورای هماهنگی روابط عمومی آدربایجان شرقی با بیان این که دهه فجر باید هرچه باشکوه تر و با برنامه های پرمحتوا برگزار شود، گفت: امسال دهه فجر چون مقارن با چهلمین سال قیام مردم تبریز علیه رژیم طاغوت است ویژگی مضاعفی دارد و لذا باید باشکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

وی با اشاره حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: در این حوادث به دشمن ثابت شد که انقلاب اسلامی همچنان از پایگاه قوی مردمی برخوردار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که ما در توضیح وضعیت کشور در قبل از انقلاب به نسل جوان موفق نبوده ایم، ادامه داد: بر ای ما که شاهد خیزش و جنبش مردم در آن زمان بودیم وضعیت قبل انقلاب قابل ملموس است ولی نسل جوان از شرایط قبل انقلاب و عمق وابستگی و فساد حاکم در جامعه و خیانت به منابع ملی و مصالح عمومی بی اطلاع هستند و ما نتواسته ایم به خوبی آن وضعیت را تبیین کنیم.

شهرتی فر افزود: درس ریشه های انقلاب در دانشگاه و کتاب های تاریخی در مدارس هم به اندازه کافی و آن طور که باید و شاید شرایط آن زمان را شرح نداده است و گاهی برخی جوانان سوال هایی می کنند که قابل تامل است.

وی اضافه کرد: ما باید روشنگری کنیم تا جوانان بدانند که حتما دلایل مهمی وجود داشته که مردم سال ها علیه حکومت جنگیدند و جان خود را از دست دادند تا بتوانند رژیم را ساقط کنند.

فرماندار تبریزگفت: اهداف انقلاب عالی و مقدس بود و این اهداف که به خاطر تحقق آن ها مردم از جان شیرین خود گذشتند و استبداد داخلی و استیلای خارجی را نفی کردند و استقلال را خواستند باید به درستی به جوانان و نوجوانان بیان شود.

شهرتی فر با بیان این که دستاوردهای انقلاب کم بیان می شود، ادامه داد: دستاورد های انقلاب فقط افتتاح پروژه ها و برنامه های عمرانی نیست بلکه دستاورد ما فرا مرزی است و بسیاری از کشورهای اسلامی جهان از انقلاب ما تبعیت می کنند و از آن درس می گیرند و دشمن به خوبی این را می داند و به همین دلیل است که با انقلاب ما دشمنی دارد و هیچ دلیل دیگری ندارد.

وی افزود: البته همه چیز در حد ایده آل نیست گاهی سوء مدیریت و اشتباهات است ولی اهداف این انقلاب متعالی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: علت این همه دشمنی چیست؟ مسلما دشمن خوشبختی ما را نمی خواهد و ما باید در اینن ایم الله دهه مبارک فجر علت را به وضوح و مستند به مردم و خصوصا جوانان بیان کنیم البته منظور این نیست که برنامه های مفرح و متنوع نداشته باشیم بلکه در کنار این برنامه ها این مطالب محتوایی را توضیح دهیم.

شهرتی فر به توجه به مسایل فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: وقتی دشمن با جنگ سخت به نتیجه نرسید جنگ را به جنگ فرهنگی و اجتماعی تبدیل کرد و سعی دارد با تخریب، پایگاه مسئولان نظام را متزلزل کند و از این طریق نظام سیاسی را سرنگون کند و تخریب حاصل از این جنگ قابل مقایسه با جنگ اقتصادی و سخت نیست و ما نباید اجازه دهیم داشته هایمان مورد هجمه و تخریب قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار