مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی: مدرسه کانون تربیت آینده سازان کشور است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش آذربایجان شرقی با تاکید براینکه آموزش‌وپرورش مامور ساختن نسل آینده انقلاب است، افزود: این تربیت در مدرسه بعنوان کانون آموختن خلاق و زیستن با اخلاق اتفاق می افتد.

کد مطلب: ۷۰۵۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی صبح امروز در گردهمایی روسای بودجه ادارات کل آموزش و پرورش استانهای کشور در باشگاه فرهنگیان تبریز با بیان اینکه نیروی انسانی محور توسعه پایدار محسوب می شود، افزود: با اراده، خلاقیت، نوآوری و برنامه می توان تمام چالش های موجود مجموعه را حل کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان ساخت: سند تدبیر و توسعه در سراسر دستگاه تعلیم وتربیت بخوبی اجرا و آذربایجانشرقی دورنمای این مهم را برای آینده دارد.

وی اذعان داشت: درطول چهار سال گذشته با توجه به کمبود اعتبارات دولتی، نقش اداره بودجه در اداره کرد مجموعه آموزش وپرورش بی بدیل بوده است.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت استان تصریح کرد: مشکل لاینحل در سازمان وجود نداشته و با چگونه انجام دادن کار تمام مسائل حل می شود.

پاشایی با اشاره به اینکه آموزش وپرورش آذربایجانشرقی از ستاد تا کف مدارس دارای برنامه مدون است، افزود : پیگیری مصوبات و نظارت براجرای آن یکی از مهم ترین رویکردهای ماست.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه تصریح کرد: هنر مدیریت آن است که از کمترین منابع، بیشترین بهره وری را داشته باشیم.

این مقام مسئول در آذربایجانشرقی با بیان اینکه تمام برنامه ها باید در کف مدرسه اجرا شود، ادامه داد: زیر ساخت توسعه پایدار داشتن دستگاه تعلیم و تربیت پویا ، فعال و اثربخش است.

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش مامور ساختن نسل آینده انقلاب است، افزود: این تربیت در مدرسه بعنوان کانون آموختن خلاق و زیستن با اخلاق اتفاق می افتد.

پاشایی از ارتقای کمی وکیفی شاخص های آموزشی، پرورشی ورفاهی در استان خبر داد و افزود: با تلاش مجموعه در دولت تدبیر و امید در سطح استان نزدیک به 120 نمازخانه در مدارس در طول 90 روز احداث شده است.

وی از احداث اولین پژوهشسرای روستایی کشور در یالقوز آغاج میانه خبر داد و افزود: در طول چهار سال گذشته 25 پژوهشسرا به تعداد پژوهشسراهای استان افزوده شده و به 44 عدد رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: در سایه توجه خیرین و تلاش مجموعه ی آموزش و پرورش استان در طول 4 سال اخیر در دولت تدبیر و امید شاهد تعهد 234 میلیارد تومان خیرین در امر خطیر مدرسه سازی بوده ایم.

وی با بیان اینکه در مقایسه با چندین سال اخیر شاهد افزایش 90 درصدی مشارکت خیرین بوده ایم، تصریح کرد: با آماری که در دست هست در طول 18 سال اخیر این مشارکت ها و تعهدات در 3 سال گذشته بیش از 40 درصد بوده است.

پاشایی در پایان گفت: در راستای رضایتمندی عمومی معلمان گامهای موثری همچون خانه های معلم در سراسر استان، مرکز تکریم شماره سه تبریز که برای اسکان بیماران صعب العلاج وخانواده های آنها و... احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار