جلسه مدیران مدارس شهرستان بیجار با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان

جلسه مدیران مدارس شهرستان بیجار با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

کد مطلب: ۷۰۵۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از بیجار،در ابتدا جلسه جعفری مدیر آموزش و پرورش بیجار ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از فعالیت ها و عملکرد آموزش و پرورش بیجار ارائه کرد.

سپس نمایندگان مدیران مقاطع سه گانه و نماینده هنرستانها نمایندگی از سایر مدیران مسائل و مشکلات مربوط به مقطع خود را بیانکردند.

در ادامه قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران مدارس بیجار گفت: همه معلمان در شهرستان بیجار اسوه اخلاق و توتنمندی کاری هستند و این شناخت را از معلمان و دبیران خود در زمان تحصیل تا به اکنون دارم.

وی ادامه داد: در بحث مدیریت این نکته اهمیت دارد که نگذاریم مشکلات کوچک به مشکلات بزرگ تبدیل شود و در اولین فرصت نسبت به حل آن اقدام کنیم.

قربانی تصریح کرد: باید آسیبهای اجتماعی را در مدارس و خانواده ها جدی بگیریم و در مسائل تربیتی عنایت بیشتری کنیم و نهایتا دانش آموزان را امیدوار وخود ساخته بار بیاوریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع بومی گزینی اشاره کرد و گفت: بنده معتقدم این قانون دارای اشکال است و امیدواریم هرچه سریعتر تغییر کند.

قربانی با اشاره به استعداد و ظرفیت خوب دانش آموزان شهرستان بیجار از مدیران و مسئولین خواست با برنامه ریزی مناسب و درست انها را برای پذیرش و ورود به رشته های خوب دانشگاهی که مورد نیاز استان و شهرستان می باشد آماده کنند.

پایان بخش سخنان مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز پاسخ به سوالات مدیران مدارس شهرستان بود و ضمن پاسخگویی به سوالات با آنان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار